
Μένει να δούμε αν θα επιβεβαιωθεί και ποιο θα είναι το game που θα ακολουθήσει.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 22:10
Όπως επιβεβαίωσε και η Microsoft πριν από λίγο, οι συνδρομητές του Xbox Live Gold θα είναι σε θέση να αποκτήσουν δωρεάν το Magic: The Gathering 2013, το οποίο θα είναι διαθέσιμο από 1 μέχρι 15 Σεπτεμβρίου, ενώ μία μέρα αργότερα (16 Σεπτεμβρίου) θα ακολουθήσει το Rainbow Six Vegas, το οποίο θα είναι διαθέσιμο μέχρι το τέλος του μήνα.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Έχουν ένα θεματάκι με τα ΠΕΡΣΙΝΑ παιχνίδια...
ε να βγαζαν το magic 2014 δωρεαν κομματακι δυσκολο..
http://majornelson.com/2013/08/30/games-with-gold-for-september-magic-2013-and-tom-clancys-rainbow-six-vegas/
Ξηλώθηκαν :P Το vegas ειναι παιχνιδι του 2006...
Να πεθανετε ολοι εκει στην M$!!!εχεται τσεπωσει τοσα λευτα και ενα δωρεαν(καλο) κολοπαιχνιδο δεν μπορειται να δωσεται!!!
oraia eteria....
oraia politiki....
to esvise to ps plus.........
apateones telios...
mono gia 6 mines tha dinei 1 arxaio paixnidi k ena 'ok'
kai to ps plus edo k 3 xronia dinei 1-2 kala paixnidia to mina + ta standar gia ps3 kai pleon k gia vita
kai me tin kikloforia tou PS4 tha exei PS4+PS3+PSVita....
gia treis konsoles me 50 euro to xrono..
kanonika tha eprepe na exei klisei i microsoft alla den pirazei astin ekei na uparxei o antagonsimos
gia na kanei tin Sony kaliteri
i microsoft den prokeite na allaksei pote tis..
χαλια αυτος ο μηνας