
Η Hoplite ήταν η εταιρία που μετέφερε τον τίτλο σε Nintendo DS και PSP.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Η Maximum Family Games ανακοίνωσε πως θα μεταφέρει τον τίτλο Myst στο Nintendo 3DS, προσφέροντάς τον στους κατόχους του συστήματος της Nintendo στις 27 Μαρτίου του 2012.
Πραγματικά αναρωτιέμαι πως θα πετύχει το 3d εφέ από τη στιγμή που το Must είναι 2D pre-render σχέδιο?Η έκδοση πάντως που είχε βγει στο DS ήταν άθλια . Ήθελες μεγεθυντικό φακό για να δεις που θα κλικ άρεις .... όσο για το να διαβάσεις κάτι σου έβγαιναν τα μάτια.
το γνωστό Myst από τα παλιά :)
Από μεταφορά ....σε μεταφορά....... :(