Η φημολογία σχετικά με τα νέα συστήματα οικιακής ψυχαγωγίας συνεχίζεται και αυτή τη φορά ήρθε η ώρα της Sony. Συγκεκριμένα, η ιαπωνική εταιρία αποκάλυψε ότι όσον αφορά στη μάχη της επόμενης γενιάς, το PlayStation 4 θα κάνει την εμφάνισή του ταυτόχρονα με το νέο Xbox. Μιλώντας στην ιστοσελίδα Eurogamer, ο CEO του PlayStation Europe Jim Ryan σημείωσε πως «δεν επιθυμούμε να κυκλοφορήσει το επόμενο σύστημα μετά τον ανταγωνισμό».

Το υψηλόβαθμο στέλεχος σημείωσε ακόμη πως το PS3 έχει αρκετό χρόνο ζωής μπροστά του και πως δεν εκτιμά να έχουμε άμεσα νέα για το… PS4.
Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6
Kαλύτερα να βγει σε 2-3 χρονια για να εχει ακομα περισσοτερες δυνατοτητες...Εγώ θα πάρω PS4 γιατι όπως PS3>XBOX360 έτσι και PS4>XBOX720
Ναι αγαπητη sony, βγαλε και το ps4 στα 660 € στην Ελλαδα, και μετα παλι θα κλαις για τις πωλησεις και θα κατηγορεις τον ανταγωνισμο οτι εβγαλε νωριτερα τα μηχανηματα του!
«δεν επιθυμούμε να κυκλοφορήσει το επόμενο σύστημα μετά τον ανταγωνισμό».
σωστο αυτο πρεπει να υπαρχει ανταγωνισμος για να ωφελειται ο καταναλωτης και πρεπει να εχουν παρομοιες τιμες και δυναντοτητες τα 2 μηχανηματα και να διαφερουν κυριως στους τιτλους
Και εγώ, κοντά στο νέο Xbox θα είμαι αν δεν φτιάξουν μερικά πράγματα στην επόμενη κονσόλα Playstation. :P
Τσούζει στην Sony πολύ! Εμ... από την 1η θέση στην 3η στο τέλος του 2012 όπου θα βγει η επόμενη γενιά, δεν είναι και λίγο!
overmind7 ξεχνας ομως οτι xbox>ps2...
το προβλημα δεν ειναι πια θα βγει πρωτη αλλα το τι παιχνιδια θα βγουν σε αυτη, οι αποκληστικοτητες μετρανε πολυ. και θα μετρανε πολυ περισσοτερο στην επομενη γενια.
mpa 8a to valei sta 400 dn thn 3anapataei
fanboyia ,παιρνει καποιος και τις 3 κονσολες τις microsoft sony nintento, και ησυχαζει ,
ο φοινικας απο της σταχτες του ξαναγεννιεται και ξανα προς την δοξα τραβα...και στο διαβα του συνθλιβει τα σκουληκια που το αμφισβητουν...