Επιβεβαιώθηκε και επίσημα ότι το Rainbow 6: Patriots οδεύει πλέον προς την επόμενη γενιά. Ο αντιπρόεδρος πωλήσεων και μάρκετινγκ της Ubisoft σε συνέντευξή του στο IGN, επιβεβαίωσε τις φήμες που ήθελαν τον τίτλο, στις πλατφόρμες της επόμενης γενιάς: «Ουσιαστικά πρόκειται για ένα παιχνίδι επόμενης γενιάς, και το σκεφτήκαμε πολύ καλά. Δημιουργήσαμε το κατάλληλο παιχνίδι για το κατάλληλο hardware. Τα παιδιά που εργάζονται στο Watch Dogs, έχουν πάντα στο μυαλό τους ότι πρόκειται για παιχνίδι επόμενης γενιάς, και με βάση αυτό γίνεται η ανάπτυξη», τόνισε αρχικά, για να προσθέσει: «Μερικές φορές πρέπει να κάνουμε ένα βήμα πίσω, βλέπουμε πολλές πιθανότητες, αλλά θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος. Δεν έχουμε κάτι άλλο να ανακοινώσουμε ή να πούμε για το Rainbow 6, αλλά θα έλεγα πως πρόκειται για ένα συναρπαστικό project για εμάς και ανυπομονούμε να πούμε περισσότερα», συμπλήρωσε.

Αξίζει να σημειωθεί ότι αναμένονται περισσότερες διευκρινήσεις από τη Ubisoft σχετικά με το αν ο τίτλος του παιχνιδιού θα παραμείνει ο ίδιος.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Κρίμα :(
Πάντα το Raibow αποτελούσε τίτλο που "ξεζούμιζε" τις hardware δυνατότητες, άρα μου φαίνεται πολύ λογικό να καθυστερήσει περαιτέρω.
αν ειναι να αξιζει την υπομονη οκ τοτε
Ευτυχως ομως που δεν ακυρωθηκε γιατι θα ελειπε ενα rainbow6 απο τη γενια! Το θεμα ειναι να βγει ανταξιο του ονοματος του και οπου βγει!
Πολύ καλό game!!
Πολύ καλό fame!!