Η Apple δήλωσε σε εταιρία ανάπτυξης πως δεν έχει στα πλάνα της τη μεταφορά του Siri σε παλαιότερα μοντέλα του iPhone, όπως το iPhone 4. «Το Siri προσφέρεται μόνο μέσω του iPhone 4S και δεν έχουμε στα σχέδιά μας να το προσφέρουμε σε κατόχους παλαιότερων εκδόσεων», σημείωσε χαρακτηριστικά. Πάντως, αξίζει να σημειώσουμε ότι μέσω της διαδικασίας του jailbreak, κάτι τέτοιο είναι δυνατό, αν και με αρκετά προβλήματα μέχρι στιγμής.

Αναμένουμε περισσότερα αν η εταιρία του Κουπερτίνο αλλάξει γνώμη…
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
An to vgazane kai gia to 4 pios 8a agoraze tos 4s ?
Και να το βγάζανε στα Αγγλικά θα ήταν, οπότε....