Το Star Wars: First Assault εμφανίστηκε πρόσφατα, online, μεταξύ άλλων XBLA αρχείων, πυροδοτώντας έτσι φήμες ότι η LucasArts δουλεύει πάνω σε ένα νέο παιχνίδι. Σύμφωνα με πηγή του Kotaku η εν λόγω παραγωγή υπάρχει, είναι διαθέσιμη για download, αλλά δε θα πρέπει να ενθουσιαζόμαστε και πολύ μιας και ίσως δεν εμφανιστεί ποτέ στα ράφια των καταστημάτων. Είναι ένα FPS, το οποίο εάν πάει καλά θα ανοίξει το δρόμο για την ανάπτυξη του Battlefront 3.

Όμως τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η εταιρία έχουν καθυστερήσει σημαντικά τον τίτλο, ο οποίος ήταν προγραμματισμένος να κυκλοφορήσει αυτή την άνοιξη. Αποτέλεσε για όλους έκπληξη η περσινή απόκτηση του Star Wars franchise από τη Disney και απομένει να δούμε τι θα αποφασίσουν οι νέοι υπεύθυνοι της εταιρίας για το μέλλον του. Ένα πράγμα που μοιάζει βέβαιο, σύμφωνα με την ίδια πηγή, είναι το ότι εάν η LucasArts κλείσει τότε αυτό θα σημάνει και το τέλος του Star Wars.
PS6: Καθυστερεί η κυκλοφορία του;
Μακάρι να βγεί κανένα τέτοιο game με την προυπόθεση να μην πεταχτεί απο πουθενά ο Mickey :P