
Το πιο πρόσφατο ακούει στο όνομα Toy Story Mania! και κυκλοφόρησε αρχικά για Wii, αργότερα μεταφέρθηκε στα PC, με την έκδοση για το Xbox 360 να φτάνει στα ράφια των καταστημάτων πριν από μερικές εβδομάδες. Όσοι έχουν ασχοληθεί με το Toy Story Mania! στις δύο πρώτες πλατφόρμες θα διαπιστώσουν αρκετές αλλαγές σε σχέση με την έκδοση που έκανε την εμφάνισή της για το σύστημα της Microsoft. Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια πολύ απλή και σύντομη συλλογή από mini-games, ο αριθμός των οποίων δεν ξεπερνά τα 40, με αποτέλεσμα η συνολική της διάρκεια να φτάνει με το ζόρι τις δύο ώρες. Δυστυχώς, όμως, ακόμα και αυτές οι δύο ώρες δεν περνούν τόσο ευχάριστα, καθώς οι περισσότερες δοκιμασίες είναι πανομοιότυπες και καταντούν από πολύ νωρίς κουραστικές και επαναλαμβανόμενες.

Σχεδόν σε όλα τα mini-games ο σκοπός μας είναι να πετύχουμε -με βελάκια, κρίκους ή… φούσκες- στόχους, κινούμενους και ακίνητους, που βρίσκονται σε διαφορετικές μορφές του περιβάλλοντος. Οι 40 δοκιμασίες στο Adventure Mode -το campaign του παιχνιδιού- χωρίζονται σε πέντε θεματικές ενότητες, ανάλογα με το ποιος ήρωας του Toy Story έχει αναλάβει την παρουσίασή της. Για παράδειγμα, με τον Woody θα μεταφερθούμε σε σαλούν και στην Άγρια Δύση, με τον Buzz θα ταξιδέψουμε στο διάστημα, ενώ θα βρεθούμε και σε θέατρα πολεμικών επιχειρήσεων, με τα πλαστικά στρατιωτάκια να δίνουν τη δική τους μάχη.
Από εκεί και πέρα, τα μοναδικά mini-games που ξεχωρίζουν είναι τα δύο Slash n' Defense, που μοιάζουν πάρα πολύ με το Fruit Ninja Kinect, με τη διαφορά πως εδώ θα πετσοκόψουμε… αστεροειδείς και τα Fall-ing Eggs, στα οποία καλούμαστε να πιάσουμε αυγά με το καλάθι μας. Πρόκειται για πολύ ευχάριστες δοκιμασίες που σπάνε λίγο τη μονοτονία στο παιχνίδι.

Ακόμα, κατά τη διάρκεια των παιχνιδιών θα χρειαστεί να αποφύγουμε εισερχόμενες… τούρτες που εκσφενδονίζονται προς το μέρος μας, είτε στρέφοντας τον αναλογικό μοχλό, είτε γέρνοντας το σώμα μας προς την αντίθετη κατεύθυνση, αν έχουμε επιλέξει να παίξουμε με το Kinect. Όσον αφορά την απόκριση της συσκευής, θα συναντήσουμε αρκετά προβλήματα στην επίτευξη των στόχων μας, καθώς οι κινήσεις που πραγματοποιούμε δε μεταφέρονται πάντα σωστά στην οθόνη. Αν κυνηγάτε τα objectives που υπάρχουν για να ξεκλειδώσετε achievements, μη σηκωθείτε καν από τον καναπέ σας. Από την άλλη, αν υπάρχει δεύτερο άτομο και ο σκοπός σας είναι η διασκέδαση, δοκιμάστε το παιχνίδι με το Kinect.

Από εκεί και πέρα, κάθε mini-game έχει και από μερικά κρυφά objectives, τα οποία όταν τα ολοκληρώσουμε επιτυχώς, φανερώνουμε τη συγκεκριμένη δοκιμασία και στο Free Play. Επίσης, στο Party Mode -τρίτο και τελευταίο- τα mini-games μας έρχονται με τυχαία σειρά, και όχι όπως στο Adventure που επιλέγονται σύμφωνα με τη θεματική ενότητα. Από μια τέτοια συλλογή θα περίμενε κανείς να υπάρχει το λιγότερο η δυνατότητα ταυτόχρονης συμμετοχής τεσσάρων παικτών, καθώς και περισσότερη ποικιλία στο περιεχόμενο.
Δυστυχώς, το Toy Story Mania! γίνεται από τα πρώτα λεπτά επαναλαμβανόμενο, χωρίς κανένα κίνητρο για να ξαναβάλει κανείς το δισκάκι στο tray. Μπορεί να απευθύνεται καθαρά σε παίκτες μικρής ηλικίας, αλλά φαίνεται πως δε σέβεται ούτε αυτούς, καθώς η συνολική του διάρκεια δε δικαιολογεί σε καμία περίπτωση τα χρήματα που αξιώνει.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



κρμα και το ηθελα για την μικρη , εχει τρελα με την παρεα του Buzz , ειδικα το TOY STORY 3 game θεωρω οτι ειναι απο τα πληρεστερα platform που εχω παιξει , και πιστεψε με δεν ειναι λιγα .....
Μαζι με την Δημητρα καταφεραμε να το πλατιναρουμε και δεν βαρεθηκα ουτε λεπτο !! το συνιστώ ανεπιφύλακτα σε καθε πατερα που παιζει με τα παιδια του .....
SOS ... ΓΙΑ ΤΟ TOY STORY 3 ανφερομαι
Το θέμα είναι πως το ίδιο παιχνίδι για το Wii και για τα PCs είναι τελείως διαφορετικό. Στο Xbox 360 είναι απλά μια πολύ μικρή συλλογή από επαναλαμβανόμενα mini-games... Πραγματικά περιμενα κάτι καλύτερο μετά το εκπληκτικό Toy Story 3, όπως αναφέρει και ο @whraziel.
Σίγουρη αγορά ! Κρίμα που έχω στο πατάρι το psx...τι; δεν είναι για psx;;; Μα γιατί έχουν μια μανία όλοι τους να τραβάνε μια επιτυχία απο τα μαλλιά; Εμείς των 90'ς δεν θα έπρεπε να αφήσουμε να βγει παιχνίδι ΤΟΥ STORY 3 ( Η ταινία με έκανε να κλάψω βέβαια)! Άντε σε κάποιους να άρεσε..αλλά βλέπω οτι βγήκε και Toy Story Mania! Όχι φίλε μου...κάποιους θρύλους δεν τους κάνεις GOW..( όχι ότι το GOW δεν είναι θρύλος , απλά τραβιέται ασχήμα ! Λες τελευταίο GOW και θα είναι το τελευταίο! Ένας θεός ξέρει ποιον θα σκοτώνει πάλι) Toy Story ρεεε με την φωνή του πανούση να τραγουδάει εγώ και εσύ μαζί ! Τίποτα αλλο!
Για καποιο λογο μου θυμιζει poiny blank