Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
5 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
-

- από
-
- 08/10/12
Ένας από τους downloadable launch τίτλους του Wii U είναι το Nano Assault Neo, που είχαμε την ευκαιρία να δούμε μερικά δευτερόλεπτα από το gameplay του στην παρουσίαση της νέας κονσόλας της Nintendo.



Μαζί με τα NLand και ZombiU, αυτό θα είναι το τρίτο παιχνίδι της πρώτης μέρας, με το καλό!
Ειχα παθει πλακα οταν το ειδα για το 3ds οπου κι εχει κυκλοφορησει εδω και μηνες, εστειλα και σχετικο τρειλερ στο φορουμ! Οποτε τωρα που θα μπει στο eshop θα το κατεβασω με τη μια. Και με τη διαφημιση που του γινεται τωρα μεσω wiiu θα παρει και το στουντιο αναπτυξης του επιτελους την προσοχη που του αξιζει!
Δεν έχω καταλάβει τι παίζει...Είναι σαν Space Arcade αλλά απλά σε κλίμακα μικροβίων?
@Chased ακριβως! Η σειρα εχει ξεκινησει απο το ds με space theme. Τωρα αντι γι' αυτο καταστρεφεις ιους σε οργανισμο. Μπορεις να βρεις και gameplay videos στο ιντερνετ καθως εχει κυκλοφορησει απο τον Απριλη. Φαινεται πολυ εθιστικο και τα γραφικα του ειναι αρκετα εντυπωσιακα για 3ds.
εμενα μαρεσε παραπολυ που παιζετε διπλο χωρις να χωρισεις την οθονη στην μεση! οτι πρεπει να το παιξω με τον αδερφο μου!
και ευχομαι και ελπιζω ολα να ειναι ετσι πχ αν εβγαινε το resident evil 6 ο ενας να παιζει τον leon στην μια οθονη και στην αλλη ο αλλος ;) :)