
Όροι συμμετοχής:
- Στο διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος μόνο τα μέλη του Enternity.
- Αποκλείονται από το διαγωνισμό οι εργαζόμενοι στο Enternity και στην εταιρία Sony, καθώς και οι συγγενείς τους α’ βαθμού.
- Έγκυρες θεωρούνται οι συμμετοχές που δεν παραβαίνουν τους όρους χρήσης του Enternity και έχουν καταχωρηθεί μέχρι τις 23:59:59 της Κυριακή 1 Ιουλίου.
- To Enternity δε φέρει ευθύνη για την (ηλικιακή) καταλληλότητα ενός δώρου. Τα μέλη που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις αναπαραγωγής του (πχ. ανήλικοι) αποδέχονται αυτόματα πως με τη νίκη τους θα πρέπει να ενημερώσουν και τους γονείς τους, έτσι ώστε να πάρουν την κατάλληλη άδεια.
- Το κόστος αποστολής του δώρου βαραίνει αποκλειστικά και μόνο τους νικητές.
Καλή επιτυχία!
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077




top game alania
Epic, epic, epic....
καλη βδομαδα
Πολυ καλο δωρο!!!! Για ακομα μια φορα ΜΠΡΑΒΟ enternity!!!!
Δε θα ηθελα να συμμετασχω στη κληρωση γιατι το εχω ηδη.
Καλημέρα Έτοιμη η ανάρτηση του διαγωνισμού στο KERDISETO http://kerdiseto.blogspot.com και στη σελίδα μας στο Facebook http://www.facebook.com/KERDISETO
Ευχαριστούμε για το δώρο και την ευκαιρία συμμετοχής! Ο διαγωνισμός προβάλλεται στο Save & Win (http://www.SaveAndWin.GR αλλά και http://www.facebook.com/saveandwin.gr)
Το παιχνίδι τα σπάει!!! Και στο Vita είναι τέλειο!!! Καλή επιτυχία σε όλους!
ετσι :)
Δεν θα παρω μερος στον διαγωνισμο καθως ειδα οτι λεει οτι το αντιτυπο θα ειναι ψηφιακο.Καλη επιτυχια στους υπολοιπους
Το πηρε ο αδερφος μου μαζι με το ps vita. Τα σπαει!!
Καλή επιτυχία σε όλους τους συμμετέχοντες!
Καλή μας επιτυχία!!!
καλή επιτυχία σε όλους.Αναροτιέμαι ποιόι θα κερδίσουν αυτό το καταπλικτικό πεχνίδει
καλή επιτυχία σε όλους