
Περισσότερα σε λίγους μήνες.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Οι πρώτες φήμες για το Surface της Microsoft αναφέρουν πως στο λανσάρισμά του, το tablet της αμερικανικής εταιρείας δεν θα προσφέρεται σε εκδόσεις με 3G δέκτη, αλλά μόνο με δυνατότητες σύνδεσης σε ασύρματα δίκτυα.
Απο την στιγμη που εχει USB connectivity, αμα το χρειαζεται καποιος μπορει ευκολα να το βαλει.
Το προβλημα για εμενα για τα Surface ειναι οτι δεν εχουν ανταγωνιστικες τιμες καθως και το γεγονος οτι θα διατεθουν αρχικα μονο στην Αμερικη, μια τακτικη που με τα Zune ειχε αποτυχει...
Οι τιμές που διέρευσαν για το απλό και το Pro είναι: $599 & $999.
Εφόσον ισχύσουν... θα πάνε άπατο! Απλά και ξαστερα!
ιδια τιμη με το ipad εχει. γιατι να παει απατο?
Μπαινεις σε μια αγορα που την εχει δημιουργησει το iPad και κατεχει ποσοστο πανω του 70% και τιμολογεις το προιον σου στην ιδια ή και ακριβοτερη τιμη? Ειτε παραεισαι σιγουρος για το προιον σου ειτε κατι δεν εχεις υπολογισει καλα, οπως και να εχει, δε προκειται να προκαλεσει σημαντικο πληγμα στις πωλησεις των iPad, αφου στην ιδια τιμη ο απλος καταναλωτης θα παρει αυτο που βλεπει ως την κυριαρχη ταση...