
Στο κεντρικό τμήμα του μπροστινού μέρους, το χειριστήριο φέρει τα πλήκτρα Power, Home, Select και Start, ενώ στο εσωτερικό του περιφερειακού βρίσκουμε ένα accelerometer, ένα γυροσκόπιο και μηχανισμό κραδασμών. Τέλος, το Wii U Remote φέρει στο μπροστινό του τμήμα μία κάμερα, στερεοφωνικά ηχεία, ένα μικρόφωνο και προσφέρει στη βάσητου ένα stylus. Στο νέο σύστημα μπορούν να συνδεθούν ταυτόχρονα τέσσερα χειριστήρια Wii Remote ή Remote Plus, ενώ υποστηρίζονται και όλα τα κλασικά περιφερειακά του τωρινού συστήματος, όπως το Nunchuk και το Wii Balance Board. Το σώμα του συστήματος είναι σχεδόν ίδιο με αυτό του Wii, μόνο που φέρει πιο στρογγυλεμένες άκρες. Στο slot-in drive του θα τοποθετούνται ειδικού format υψηλής πυκνότητας δίσκοι διαμέτρου 12 εκατοστών και οι υποστηριζόμενες αναλύσεις θα φτάνουν τα 1080p, 720p, 480p και 480i.

Οι έξοδοι εικόνας θα επιτυγχάνονται μέσω HDMI, Component, S-Video και Composite καλωδίων και στον ήχο θα πρέπει να περιμένουμε 5.1 ασυμπίεστο, μέσω της HDMI καλωδίωσης. Η συσκευή θα φέρει εσωτερική flash μνήμη, την οποία ο κάτοχός της θα μπορεί να επεκτείνει με τη χρήση SD καρτών μνήμης και USB σκληρών δίσκων. O επεξεργαστής του Wii U θα είναι πολυπύρηνος (IBM Power-based) και θα επιτρέπεται η αναπαραγωγή τίτλων Wii. Αμέσως μετά το πέρας της συνέντευξης Τύπου, οι εκπρόσωποι της Nintendo of America (σε συνεννόηση με τους ανθρώπους της Nortec Multimedia) μας υποδέχτηκαν σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο για να μας δώσουν την ευκαιρία να δούμε από κοντά τα διαθέσιμα tech demos. Όσον αφορά στο ίδιο το σύστημα, αυτό βρισκόταν κλειδωμένο σε ειδικές υποδοχές στον τοίχο του booth της ιαπωνικής εταιρίας και ως εκ τούτου δεν είχαμε καν τη δυνατότητα να δούμε τις εξόδους του.

Προφανέστατα και δεν υπάρχει κάτι έτοιμο ακόμη και σαφέστατα η Nintendo κρατάει ορισμένα ακόμη χαρτιά της κλειστά. «Κάθεται» εύκολα στα χέρια χάρις στις λαβές που φέρει στο πίσω τμήμα του, ενώ και η χρήση του (παρά το μεγάλο μέγεθος) είναι ιδιαίτερα απλή. Στον ειδικό χώρο υπήρχαν έτοιμα stands με συγκεκριμένο λογισμικό, όπως ένα tech demo (μέρος του οποίου παρουσιάστηκε το απόγευμα της Τρίτης στο περιθώριο της συνέντευξης Τύπου), το Shield Pose, ένα ειδικό demo μιας HD έκδοσης του Legend of Zelda, το New Super Mario Bros. Mii, το Battle Mii και το Chase Mii. Χωρίς να χρονοτριβούμε, σας παρουσιάζουμε τα πάντα μέσα από το παρακάτω video. Περαιτέρω συζήτηση και ανάλυση γύρω από το θέμα θα έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε μέσα στις επόμενες ημέρες (περισσότερα σύντομα…):




Δε ξέρω γιατί, αλλα το χειριστήριο μου θυμίζει game gear
λιγο γονδολα το χειρηστηριο αλλα μαρεσει η μεγαλη οθονη οποτε χαλαλι...επισης πιο ομορφη και συμμετρικη κονσολα απο το wii
Εμενα πάντως με έχει ψήσει η Nintendo με το WiiU
ΜΑΡΙΟ ΚΑΙ ZELDA HD=ΕΠΟΣ...Κατά τα άλλα λίγο ενοχλητικό να παίζεις και να ανάβει μια 6, κάτι οθόνη από κάτω...Το μόνο καλό είναι πως θα μπορείς να κάνεις λογικά και εγγραφή τα παιχνίδια σου κλπ..Μπράβο Enternity,πολύ καλή δουλειά,προσωπικά Ευχαριστώ :)...Συνεχίστε έτσι παιδιά...
Προσωπικα ποτε δεν με απογοητευσε η νιντεντο. Πιστευω οτι ουτε τωρα θα το κανει