
Ακόμα το νέο X-Surface δεν θα χρησιμοποιεί λειτουργικό Windows 8 ή RT, αλλά ένα εντελώς νέο OS το οποίο θα υπάρχει αποκλειστικά στο tablet. Με το X-Surface οι χρήστες θα αποκτούν πρόσβαση στα πολυμέσα του σκληρού δίσκου του νέου Xbox, αλλά θα μπορούν και να συνδέουν άλλες Microsoft συσκευές μέσω tethering. Η ίδια πηγή υποστήριξε πως μέσα από το tablet πρόσφατα προβλήθηκε video game με Unreal Engine 3 μηχανή γραφικών το οποίο έτρεχε στα 55-60 καρέ το δευτερόλεπτο. Αλλαγή επίσης θα υποστεί και το μενού του Xbox, το οποίο θα θυμίζει αρκετά τα Windows 8. Θα χρησιμοποιεί 2 από τους 8 πυρήνες της κονσόλας για να λειτουργεί ενώ θα έχει την ικανότητα για multitasking και άλλες λειτουργίες. Εσείς τι λέτε για όλα αυτά που έχουν κυκλοφορήσει σχετικά με την νέα κονσόλα της Microsoft;
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



αν ισχυει η φημη μου φαινεται λιγο λαθος....αντικειμενικα δεν μπορεις να δινεις το ονομα μιας κονσολας 11-12 ετων στην επομενη σου...αν το πρωτο xbox ηταν π.χ πριν 30 χρονια θα συμφωνουσα με αυτην την κινηση....το 720 ακουγετε πιο σωστο....
Πρωτοτύπησαν....
Χ - κουτί, σκέτο ?
Εμπνευσμένο...
X-ό,τι να 'ναι!
Εγώ γιατί νομίζω ότι θα το πουν infinity;
θα εχει λογικα πανω απο 500 αρχικα....
Χ γιατί είναι ακατάλληλο για ανηλίκους!
Κάπου το εχω ξανά ακούσει αυτό το όνομα... Χμμμμ...
Δε με χαλάει.Καλύτερο από το Χ720.
Προτιμούσα Xbox.. κάτι ρε παδί μου, αλλά έτσι ξέμπαρκο?