
Αυτή η χρονική στιγμή θα δώσει στους πάντες τη δυνατότητα να ετοιμαστούν για τη διάθεση του λειτουργικού με το νέο iPhone που φαίνεται πως θα αρχίσει να πωλείται από τα μέσα Οκτωβρίου. Σύμφωνα μάλιστα με δημοσιεύματα αυτής της εβδομάδας, το νέο μοντέλο δε θα διαφέρει σε επίπεδο σχεδιασμού από το iPhone 4.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Ελπίζω να μην είναι απειροελάχιστες οι διαφορές από το 4 γιατι με αυτά που διαβάζω στο νετ, έχω ξενερώσει!
ναι ρε γαμωτο και λεω να το πουλησω αλλα μετα να παρω το ιδιο??
Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες...
Άντε να δούμε. Ας ελπίσουμε να ανακοινώσει το event η Apple αυτή την εβδομάδα.