Το joystiq.com δημοσίευσε την δήλωση που έλαβε από την ΕΑ σχετικά με το κλείσιμο της EA Mobile Montreal. Χωρίς να θέλει η εταιρία να δώσει περαιτέρω λεπτομέρειες για το θέμα αναφέρει: «Η ΕΑ σαν στόχο έχει να παρέχει παιχνίδια για νέες πλατφόρμες και κινητά. Σε ορισμένες περιπτώσεις, αυτό συνεπάγεται με τη μείωση του μεγέθους της ομάδας, καθώς έτσι εξελισσόμαστε σε ένα πιο αποδοτικό σύνολο. Αυτές είναι δύσκολες αποφάσεις που έπρεπε να παρθούν αφού έφυγαν άνθρωποι που έχουν συνεισφέρει σημαντικά στην ΕΑ, σε ορισμένες περιπτώσεις κάποιοι εργαζόμενοι μετακινήθηκαν σε νέα πόστα».

«Ο εξορθολογισμός των δραστηριοτήτων μας θα βοηθήσει να διασφαλίσουμε πως η EA θα φέρνει τα καλύτερα παιχνίδια επόμενης γενιάς στους παίκτες από όλο τον κόσμο», αναφέρει κλείνοντας η δήλωση της ΕΑ.
Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6
Ένας ένας οι κολοσσοί καταρρέουν....
Κρίμα.
κατρακυλα!!!
etsi opws paei de vlepw kai poli mellon....krima!!!
Ο εξορθολογισμός των δραστηριοτήτων μας θα βοηθήσει να...μπλα μπλα μπλα...!!!
Μτφ: Θα το γυρίσουμε στο mobile gaming.
σε 3-4 χρονακια το βλεπω να χουμε θεματακι..
Peirazei pou den lipame katholou?
Peirazei pou xairomai?!
Na eksafanistite re dolofonoi tou gaming na pate sto kalo!
Δολοφόνοι του Gaming?
Όλοι μας έχουνε παίξει ένα παιχνίδι της ΕΑ και έχουμε κολλήσει με αυτό..
Κρίμα είναι για τους ανθρώπους που χάνουν την δουλειά τους...