Όπως θα είδατε, οι πιο προσεκτικοί, με αυτό το άρθρο εγκαινιάζουμε τον τομέα των funny videos στο Enternity, κάτι που μας το ζήτησε ένας φίλος πολύ πειστικά (με απειλές κτλ) και το θεωρήσαμε πολύ ωραία ιδέα για να χαλαρώνουμε από την επικαιρότητα. Οπότε, σε κάθε περίπτωση, αν συναντήσετε ένα "έξυπνο" video που να σχετίζεται με την τεχνολογία, τα gadgets, τα games, τις τηλεοπτικές σειρές ή τον κινηματογράφο, μη διστάσετε να μας το στείλετε στο γνωστό mail info[at]enternity.gr. Το καλύτερο κάθε εβδομάδας θα επιβραβεύεται με 20 πόντους (αρκεί βέβαια να μην το έχουμε εντοπίσει ήδη, ε;)!
Όπως θα είδατε, οι πιο προσεκτικοί, με αυτό το άρθρο εγκαινιάζουμε τον τομέα των funny videos στο Enternity, κάτι που μας το ζήτησε ένας φίλος πολύ πειστικά (με απειλές κτλ) και το θεωρήσαμε πολύ ωραία ιδέα για να χαλαρώνουμε από την επικαιρότητα. Οπότε, σε κάθε περίπτωση, αν συναντήσετε ένα "έξυπνο" video που να σχετίζεται με την τεχνολογία, τα gadgets, τα games, τις τηλεοπτικές σειρές ή τον κινηματογράφο, μη διστάσετε να μας το στείλετε στο γνωστό mail info[at]enternity.gr. Το καλύτερο κάθε εβδομάδας θα επιβραβεύεται με 20 πόντους (αρκεί βέβαια να μην το έχουμε εντοπίσει ήδη, ε;)!
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
9 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
-
- 13/04/11
Ένα εξαιρετικό video ήρθε στη δημοσιότητα, παρουσιάζοντας με σαφώς χιουμοριστικό τόνο το πώς θα ήταν ο κόσμος μας αν η Apple επικρατούσε καθολικά.



AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAXAXXAAXAXAXAXAXAXAXAX!!! ΕΠΟΣ!!! Έλιωσα με το ξυπνητήρι που δε λειτούργησε!!!
Ξέχασε να πάρει το First Aid Kit app στο τέλος.
Xaxaxaxa
Δεν υπάρχει!!! :D
Πολύ καλό, έκαναν τρομερή δουλειά.
Χαχαχαχα... φατσα ο τυπος! Πολυ καλο βιντεο.
Δηλαδή ούτε σε 30 χρόνια το iPhone θα μπορέσει επιτέλους να φτιάχνει φραπέ, ε; :/
Sorry για το double post, αλλά ξέχασαν να πω "με γεια" για τη νέα σας στήλη. :)
Χαχαχαχα, κανονικός εφιάλτης!!