Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Έρχεται το Steam στο Ubuntu

Σε μία πολύ σημαντική ανακοίνωση για τους χρήστες του Linux προέβη η Valve. Η αμερικανική εταιρεία αποκάλυψε τα σχέδιά της για την παροχή ενός πλήρους Steam client για το Ubuntu 12.04 και μία συμβατή έκδοση του Left 4 Dead 2, που θα είναι εφάμιλλη της  έκδοσης για Windows. Το Ubuntu δεν θα είναι η μοναδική διανομή του Linux που θα υποστηριχθεί, όμως για αρχή ήταν καλύτερο η ομάδα να εστιάσει σε μία από αυτές, ώστε να είναι πιο αποτελεσματική η υλοποίηση.



Η Valve δεν έχει δώσει συγκεκριμένες ημερομηνίες, όμως η 11μελής ομάδα που δουλεύει στο project δηλώνει ότι έχει προχωρήσει αρκετά το project. Για νέες πληροφορίες μπορείτε να ρίχνετε ματιές στο σχετικό blog της εταιρείας.

Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
7 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Shepard
    • Υπερβολικά καλή θα έλεγα εγώ! Όποιος παρακολουθεί το θέμα θα ξέρει ότι όλοι πλέον γνωρίζουν ότι τα παιχνίδια στο Linux μπορούν να τρέχουν πιο ομαλά και με λιγότερα προβλήματα/κρασαρισματα επειδή οι πόροι που τρώγονται από το λειτουργικό είναι σαφώς λιγότεροι!

      Καλή αρχή...

    • T_K_L_L_LUIGI
    • Ναι Shepard αλλά οι drivers για της κάρτες γραφικών είναι πίσω σε σχέση με τα windows.Δεν υπάρχει και πολύ υποστήριξη.

    • Erufailon
    • Πιστεύω πως μόλις βγουν οι πρώτοι τίτλοι και πάνε καλά (όσων αφορά τις πωλήσεις) τότε θα υπάρξουν πιέσεις από τη Valve στις Nvidia/ATI για καλύτερη υποστήριξη.

    • alex4444
    • Ο μονος λογος που δεν εχω ακομη Ubuntu ειναι τα κολπα που χρειαζεσαι για να εχεις βασικους drivers. Αυτο ειναι κατι που ισως κανει πολλες εταιρειες καρτων/περιφερειακων να νοιαστουνε και για τα Ubuntu, οποτε μακαρι να δουμε την αλλαγη!

    • alex4444
    • Μη το λες... Μια μετακινηση gaming κοινου στα ubuntu θα βοηθησει να πολλαπλασιαστουν οι υποστηριζομενες συσκευες/καρτες με πιο σταθερους drivers φτιαγμενους απο τους ιδιους τους χρηστες. Αλλωστε οι gamers ειναι αυτοι που χτιζουν και πιεζουν τα pc τους και δημιουργουν εναν σκασμο απο software για ολες τις δουλειες.

*