Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Περισσότερες πληροφορίες και μία νέα φωτογραφία ήρθαν στο φως της δημοσιότητας για τα επόμενα Sony Xperia κινητά που εμφανίστηκαν για πρώτη φορά στο roadmap της ιαπωνικής εταιρίας. Το LT29i Hayabusa θα έρχεται με επεξεργαστή Qualcomm Snapdragon S4 και θα φέρει μία οθόνη HD Reality 4.55 ιντσών. Το πάχος του θα φτάνει τα 7 χιλιοστά, η ενσωματωμένη μπαταρία τα 2200mAh, ενώ αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Ιούνιο.
Τον Οκτώβριο θα διατεθεί και το Xperia LT30i Mint I, το οποίο θα είναι και το πρώτο τετραπύρηνο κινητό της εταιρίας. Θα προσφέρει OLED οθόνη από νέο προμηθευτή και θα έχει διαγώνιο 4.3 ιντσών. Οι δύο νέες συσκευές θα είναι εφοδιασμένες με έναν νέο αισθητήρα 13 MP για ακόμη καλύτερες λήψεις. Δείτε ένα σχετικό video μέσα από τον παρακάτω player:
Δε λέω ωραίες οι μεγάλες οθόνες, αλλά μετά από λίγο δεν χωράνε καλά καλά στη τσέπη. Δεν είναι βολικό δηλαδή. Από άποψη specs βέβαια τα κινητά γίνονται όσο πιο beast πάει, πράγμα πολύ καλό
Εικονική είναι όλη αυτή η δύναμη στα κινητά! Να την κάνουμε τι; Να ανοίγουμε Twitter/Facebook και να βλέπουμε τον καιρό; Δλδ ΕΛΕΟΣ με τον ψεύτικο αγώνα του Android και του μαρκετινγκ που κάνουν! Να υπάρχει αναβάθμιση, προφανώς δεν αντιλέγει κανένας, αλλά καλύτερα είναι να επιδωθούν σε καλύτερο optimization του κώδικα.
Δώστε λεφτά για καλύτερες κάμερες, οθόνες, ηχεία... τέτοια θέλουμε να βλέπουμε πλέον στα smartphones. Όχι όλο παραπάνω δύναμη χωρίς καν να έχουν χρησιμοποιήσει οι devs ούτε τους προπέρσινους! (εξαιρούνται καμια 20αρια apps από τα 300.000+)
Περισσότερες πληροφορίες και μία νέα φωτογραφία ήρθαν στο φως της δημοσιότητας για τα επόμενα Sony Xperia κινητά που εμφανίστηκαν για πρώτη φορά στο roadmap της ιαπωνικής εταιρίας.
Δε λέω ωραίες οι μεγάλες οθόνες, αλλά μετά από λίγο δεν χωράνε καλά καλά στη τσέπη. Δεν είναι βολικό δηλαδή. Από άποψη specs βέβαια τα κινητά γίνονται όσο πιο beast πάει, πράγμα πολύ καλό
Εικονική είναι όλη αυτή η δύναμη στα κινητά! Να την κάνουμε τι; Να ανοίγουμε Twitter/Facebook και να βλέπουμε τον καιρό; Δλδ ΕΛΕΟΣ με τον ψεύτικο αγώνα του Android και του μαρκετινγκ που κάνουν! Να υπάρχει αναβάθμιση, προφανώς δεν αντιλέγει κανένας, αλλά καλύτερα είναι να επιδωθούν σε καλύτερο optimization του κώδικα.
Δώστε λεφτά για καλύτερες κάμερες, οθόνες, ηχεία... τέτοια θέλουμε να βλέπουμε πλέον στα smartphones. Όχι όλο παραπάνω δύναμη χωρίς καν να έχουν χρησιμοποιήσει οι devs ούτε τους προπέρσινους! (εξαιρούνται καμια 20αρια apps από τα 300.000+)
Ακόμα δεν βγήκαν τα Sole και λοιπά με τον ορθογώνιο σχεδιασμό τους και έρχονται και άλλα? @_@
Για ποιόν ακριβώς ψεύτικο αγώνα του Android μιλάς Shepard.Δεν το κατάλαβα αυτό το κομμάτι.