Βέβαια, ανέφερε πως η ομάδα της Obsidian θα ήθελε πολύ να εργαστεί πάνω στο sequel του Alpha Protocol.
Βέβαια, ανέφερε πως η ομάδα της Obsidian θα ήθελε πολύ να εργαστεί πάνω στο sequel του Alpha Protocol.
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
1 ΣΧΟΛΙΟ



κριμα το 1ο ηταν αρκετα ενδιαφερον...