Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα για τους κατόχους Android συσκευών στην αγορά της Ελλάδας ήταν η αγορά εφαρμογών, αφού η Google δεν είχε ενεργοποιήσει αυτή τη δυνατότητα, περιορίζοντάς μας μόνο σε όσες προσφέρονται δωρεάν. Από το πρωί της Πέμπτης άρχισαν να κάνουν δειλά-δειλά την εμφάνισή τους τα πρώτα apps που μπορούν να αποκτηθούν έναντι αντιτίμου.

Μέσα από την κλασική διαδικασία που είναι γνωστή από αντίστοιχα ηλεκτρονικά καταστήματα, ο χρήστης μπορεί να περάσει την πιστωτική του κάρτα και να προχωρήσει σε οποιαδήποτε αγορά.

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ...ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ....ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ...
ΕΕΕΕΕ!!! Καιρός ήταν και για μας!!!!! Αντε να δούμε τώρα τι θα αγοράσουμε!!! :)
Αφού κατάλαβαν επιτέλους ότι δεν είμαστε ζώα, πάλι καλά! Εδώ η Apple που δεν έχει και επίσημη εκπροσώπηση στην Ελλάδα (έχει διανομέα), υποστηρίζει το App Store από την πρώτη μερα...
αντε και σκεφτομε να κατεβασω ου και λιγα. επιτελους.
Από το καλό στο καλύτερο!