Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ανανεωμένα MacBook Air με Haswell CPUs

Στα πλαίσια του WWDC η Apple ανακοίνωσε μια ανανεωμένη σειρά από MacBook Air υπολογιστές, τόσο στις 11 όσο και στις 13 ίντες. Οι φορητοί βασίζονται στη νέα γενιά επεξεργαστών της Intel, Haswell με την Apple να αναφέρει πως είναι ταχύτεροι αλλά το βασικότερο, έχουν πολύ μεγαλύτερη αυτονομία. Σύμφωνα με την Apple, το 11άρι μπορεί να αντέξει έως 9 ώρες και το 13άρι έως 12 ώρες.



Σημαντικό επίσης είναι το γεγονός ότι και τα δυο μοντέλα διατίθενται από σήμερα σε τιμές χαμηλότερες από αυτά που αντικαθιστούν.


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
9 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • bobo1704
    • Πάνε τα χρόνια που η καρδιά των Mac ήταν οι επεξεργαστές της ίδιας της Apple... Τώρα κάτω απο το "καπό", τρέχει το ίδιο μηχάνημα με ένα απλό PC... Το BIOS και το λειτουργικό διαφέρουν μόνο...

    • Shepard
    • Η αγορα εχει πιο δυνατα μηχανακια πλεον... αυτο που τα σωζει ειναι το λειτουργικο.
      Το Mac OS X ειναι οπως και να το κανουμε πολυ πιο φιλικο και ευχρηστο για τον χρηστη.

    • PetrifieD-
    • Το OS ειναι το θέμα στα Mac όπως είπε και ο Shepard. Εντύπωση μου έκανε ότι κατέβηκε η τιμή ενώ αναβαθμίζονται. Ελπίζω να γίνει το ίδιο και με τα απλά macbook. Ξέρουμε πότε θα αναβαθμιστούν αυτά;

    • vonzuchter
    • το οτι εβαλε ιντελ επεξεργαστες εμπορικα ηταν τεραστια επιτυχια. εκανε πολυ ευκολοτερο για τους developers να γραφουν προγραμματα , πουληθηκαν εκατομυρια παραπανω υπολογιστες εξ αυτου , οι χρηστες μακ εχουν προσβαση πλεον σε πολυ περισοτερο σοφτγουερ. Η Powerpc εποχη μπορει να εχουμε καλες αναμνησεις αλλα απο σοφτγουεαρ ηταν δραμα. Ειχα μακ για 8 χρονια απο το 2003 εως το 2011. εκπληκτικο μηχανημα αλλα παντα ειχα προβληματα με το σοφτγουεαρ και ειδικα με το δωρεαν. Ηταν λιγες οι επιλογες παντα. περα απο αυτο τα πορτς για τα παιχνιδια ηταν λιγα οχι πως ενδιαφερει τοσο το μεσο χρηστη μακ το γκεημινγκ αλλα ηταν μειον και αυτο

    • Gohan
    • Δημητρη πως τα βλεπεις τα νεα specs ειναι αισθητη η διαφορα στο κομματι των επιδοσεων? Τα macbook pro ποτε θα αναβαθμιστουν ? υπαρχει καμια φημολογια?

    • NikitoGR
    • Haswell. Δυνατα, και πρασινη ενεργεια μαζι. Για τα λαπτοπ οτι πρεπει ειναι, και με τα macbook βλεπω και την κατιουσα στις τιμες

*