Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
11 ΣΧΟΛΙΑ
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Πολυ ομορφο!!
Πολύ καλύτερο!
οντως εντυπωσιακο ειναι.. μακαρι να μην ειναι και (βαρυ)
Να γίνει και το downloading πιό γρήγορο...
πολύ ωραίο !!!
Αντι να αντιγραφουν menu απο media players δεν κανουν καμια αναβαθμιση να παιζει κανα mkv?
Καίρος ήταν για μια τέτοια αλλαγή το αποτέλεσμα φαίνετε πολύ καλό
Αυτα ειναι!Μετα τα "τσαμπε" καλα games που βαζει για το Plus,μια αλλαγη χρειαζοταν. Οχι τιποτα αλλο,να δει το ματι μας κατι διαφορετικο!
Seal of approval!
Θα το πω απλά και ξάστερα... Ε Π Ι Τ Ε Λ Ο Υ Σ !
Φαίνεται ωραίο, περιμένω να δω πόσο λειτουργικό είναι!
ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!!!! μακαρι να ειναι και λειτουργικο που πιστευω οτι θα ειναι!!!!!