Μπορεί η Criterion να ασχολήθηκε τον τελευταίο καιρό με την ανάπτυξη του Need For Speed: Hot Pursuit, όμως φαίνεται πως η σειρά Burnout έρχεται και πάλι στο προσκήνιο. Η εταιρία αξιολόγησης καταλληλότητας τίτλων (βάσει περιεχομένου) της Αυστραλίας πρόσθεσε στην λίστα της μία παραγωγή με την ονομασία Burnout Crash, αναφέροντας τη ως multiplatform.

Συνεχίζοντας, ο τίτλος εμφανίστηκε στο LinkedIn προφίλ κάποιου software engineer της Electronic Arts, αναφέροντας πιο συγκεκριμένα ότι η παραγωγή βρίσκεται σε ανάπτυξη για Xbox 360 και PlayStation 3. Τόσο η ομάδα ανάπτυξης Criterion όσο και η εταιρία διανομής ΕΑ τηρούν σιγή ιχθύος και δεν αποκαλύπτουν προς το παρόν τίποτα. Στο δρόμο για την Ε3 λοιπόν.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Πολυ διασκεδαστικα ειναι τα Burnout games και περιμενω να δω πως θα ειναι το νεο.
Μακράν από τις αγαπημένες εταιρίες η Criterion, τουλάχιστον ποιοτικά τα περισσότερα παιχνίδια της! Μακάρι να έχουν ένα καλό Burnout στα σκαριά...
... και ενα Black 2. ;)
Άντε να δούμε λίγο αδρεναλίνη... ελπίζω πάντως το νέο B.O να είναι διαφορετικό απο το Paradise.
Πωωωω... τι θυμησες τωρα ρε Deathracer? Μακαρι!!!
Παμε για νεες τσιτες
Μα να μην έχει το paradise split screen???? Ηταν μεγάλη απογοήτευση.....
Criterion και Racing παιχνίδια = ΚΟΡΥΦΗ
Ελπίζω να είνα σαν τo Takedown και όχι σαν το Paradise.