Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Αποκαλύφθηκε το Galaxy Nexus

Κατά τη διάρκεια ενός ειδικού event που έλαβε χώρα την Τετάρτη στο Hong Kong, οι Samsung και Google παρουσίασαν μαζί το Galaxy Nexus και αποκάλυψαν το Android 4. Ο λόγος για τη νέα σημαντική έκδοση του λειτουργικού που θα φέρει την κωδική ονομασία Ice Cream Sandwich (ICS).  Η κυκλοφορία του έχει οριστεί για τα τέλη της χρονιάς και σκοπός του είναι να φέρει κοντά την εμπειρία χρήσης κινητών και tablets.



Από την άλλη πλευρά, το Galaxy Nexus είναι ένα εντυπωσιακό νέο smartphone, στην ανάπτυξη του οποίου συμμετείχε ενεργά και η Google. Από τα χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν είναι η super AMOLED οθόνη διαγωνίου 4.65 ιντσών, η ανάλυση 1280x720 pixels, o 1.2GHz dual core TI OMPA4 επεξεργαστής, οι δύο κάμερες και το 1GH μνήμης RAM. H κυκλοφορία του έχει οριστεί για το Νοέμβριο και από πλευράς λειτουργικού, θα φέρει την τέταρτη έκδοση του Android.


Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
9 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Shepard
    • Μπορούν και πιο μεγάλο! Από σνίτσελ να γίνει βάρκα! Επίσης μπορούν να βάλουν και ι7 σε λίγο καιρό!

      Το μόνο που θέλω να δω είναι το Android 4.0! Το 3.0 τί έγινε; Ε ρε μαρκετινγκ...

    • bahamut zero
    • shepard το 3.0 ειναι το honeycomb και ειναι μονο για tablets...το ics 4.0 ειναι η ενοποιηση για smartphones και tablets. η συσκευη δε λεει πολλα απο design. η οθονη υπερβολικα μεγαλη....οι 3.5 του iphone ειναι παρα πολυ λιγες απο την αλλη..πιστευω οτι στις 3.9 ειναι το ιδανικο...μετα καπου ξεφευγει το πραγμα....παντως το ics εχει γινει πολυ geeky για τα γουστα μου ...δε μου αρεσει αυτη η linux φιλοσοφια του...

    • Shepard
    • Μπορούσαν κάλλιστα να το πουν 3.1 αλλά πρέπει να φανεί ότι κάνανε δουλειά! Μάρκετινγκ...

      Για μένα 3.7 ή 3.8 το μέγιστο! Μετά πάμε σε μη φορητή συσκευή!

    • Alda
    • Έχω το Nexus S και μπορώ να πω είμαι υπέρ του δέοντος ευχαριστημένος. Αν και στα τεχνικά το καινούριο Nexus δείχνει μοσχάρι.

    • bahamut zero
    • με την ιδια λογικη ομως και το ios 5 θα επρεπε να λεγεται 4.κατι.....πιο πολλες διαφορες εχει το ics απο το gingerbread απο οτι το ios 4 με το 5

    • Shepard
    • To iOS 5 σε σχέση με το 4 έχει 200+ αλλαγές! Το ics πόσες έχει ώστε να πάει στα σημερινά κινητά από το 2.3.5/6 στο 4;

    • bahamut zero
    • ελα ρε shepard τωρα....200 αλλαγες....ας μη μιλαμε τωρα για minor fixes....πεφτεις θυμα τωρα του marketing της apple....μετρημενα ειναι τα νεα featuers στο ios....για μενα το πιο σημαντικο ειναι τα notifications...δεν ειμαι fandroid αλλα πρεπει να παραδεχτουμε οτι οι τυποι εκαναν πολλες αλλαγες....αλλαξαν το multitasking, τις επαφες (πηραν στοιχεια απο wp7)...αναμφιβολλα απο αποψη δυνατοτητων με το καταλληλο hardware το android ειναι πανω απο τα υπολοιπα OS....το θεμα ειναι οτι εμενα δε με καλυπτει καθολου σαν UI και σαν user experience....αλλα δεν μπορω να το μειωσω κιολας...

    • Shepard
    • Ok... αλλά και για μένα, όπως για πολλούς άλλους, είναι απλά φρου φρου και αρώματα! Εαν θέλω σε λίγο Η/Υ για να το τρέξω, τότε απλά δεν με καλύπτει! (για να μην πω ότι θα χρειαζόμαστε και κουβά για την μετακίνηση του!)

    • bahamut zero
    • εδω μαζι σου...οντως και μενα δε μου αρεσει που ειναι τοσο μεγαλα σε μεγεθος τα high-end android κινητα αλλα και απο την αλλη οι 3.5 ιντσες μου φαινονται πλεον λιγες.....θα ηθελα μια μεση λυση!!

*