Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Αργή η CPU του Wii U

Πριν από καιρό, η THQ είχε αναφέρει πως δε θα αναπτύξει το πρώτο first-person shooter για το Wii U, παρά την εμφάνιση του σε ένα demo reel. Τότε, ο publisher είχε αναφέρει πως ήθελε να εστιάσει σε ότι ήδη γνώριζε (PS3, Xbox 360 και PC). Πολλοί υπέθεσαν πως αυτή ήταν μια τακτική της THQ για να εξοικονομήσει χρήματα και ενώ σε ένα βαθμό αυτό θα πρέπει να ήταν πράγματι σωστό, η 4A Games πρόσφατα ανέφερε πως η ακύρωση της κυκλοφορίας του Metro: Last Light για το Wii U ήταν λόγω των τεχνικών περιορισμών του hardware.



Όπως εξήγησε ο Oles Shishkovtsov στο NowGamer: "Το Wii U έχει φρικτή και αργή CPU". Στη συνέχεια, ο Huw Beynon προσέθεσε πως "Είχαμε μια πρώτη ματιά και πιστεύαμε πως ίσως μπορούσαμε να το κάνουμε, αλλά αναλογιζόμενοι το αντίκτυπο που θα είχε στη συνολική ποιότητα του παιχνιδιού -πιθανότατα ζημιώνοντάς το- σκεφτήκαμε απλά πως δεν άξιζε να το κυνηγήσουμε. Είναι κάτι στο οποίο μπορεί να επιστρέψουμε. Αλλά δε μπορώ να υποσχεθώ τίποτα. Είχαμε μια πρώτη ματιά στο Wii U, αλλά δεδομένου του μεγέθους της ομάδας και του που ήμασταν την τελευταία φορά (αναπτύσσοντας για το PC και το Xbox 360), απλά και μόνο το να αναπτύσσουμε για το PlayStation 3 ήταν μια σημαντική προσθήκη". Τελικά φαίνεται πως δύσκολα θα δούμε τις περιπέτειες του Artyom στη νέα κονσόλα της Nintendo.

Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
20 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    4A Games

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Deep Silver

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Enarxis

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Metro: Last Light
    • 18+ pegi 18+
      • 8.5 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (78)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.enterthemetro.com/uk/ FOLLOWERS 1 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 9

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • alex4444
    • Nαι οκ. Eπειδη δε βρηκαν στρωμενο κοκκινο χαλι τρολλαρουν. Δεν ειδα την ubi να χει προβληματα στα port της. Mε την ιδια λογικη αν η νεα γενια οντως δωσει εμφαση στη καρτα γραφικων κι οχι στη cpu να μην ξαναβγαλουν παιχνιδι τοτε...

    • Chased
    • Καλά, όποιος δεν έχει λεφτά ψάχνει να πει...Δεν το θεωρώ και απίθανο να πληρώθηκε από ανταγωνιστές για να τα πει...Τώρα, πάνω που βγήκε η κονσόλα...

      Απεναντίας, έχουμε την Gearbox και το Aliens να λένε ότι είναι η definitive version αυτή του WiiU...

      hate...hate everywhere!

    • alex4444
    • chased αυτο ηταν το επομενο που θα λεγα. Aποκλειεται να ναι χειροτερη απο x360-ps3. Και η στηριξη της εταιρειας στο wii λεει πολλα. Κυριως money-making shovelware για 3 χρονα

    • PetrifieD-
    • Εμά πείτε τα. Δεν μπορώ άλλο να ακούω πικρόχολα σχόλια για την nitendo. Με το που βγήκε το Wii U πέσανε όλοι να τη φάνε. Γιατι; Όταν μια εταιρία σαν την Ubisoft βγάζει παιχνίδια για το Wii U και μάλιστα launch τίτλους χωρίς να διαμαρτυριθεί για κάτι (ίσα ίσα έπαινούσε κιόλας) τί να μας πεί η 4games; Και είναι δυνατών να θέλουν με λίγα λόγια να μας πούν ότι το PS3 και Xbox360 έχουν καλύτερη CPU; Αστείο απλά.

    • Sirlas
    • Εγώ παιδιά αν και κατα 90% θα πάρω wii u δεν το θεωρώ απίθανο! Μην με φάτε την γνώμη μου είπα! Και δεν πιστεύω να πληρώνετε όπως είπε κάποιος πριν! :P

    • ner0
    • Ε ναι.. Άλλωστε τα παιχνίδια που έχουμε δει ως τώρα είναι το λιγότερο διαστημικά για τα σημερινά δεδομένα. Θα μας πει τώρα ο developer που έχει το hardware εδώ και μήνες. Σε ποιον, σε μας τους καταναλωτές που δεν έχουμε ακουμπήσει ακόμα την κονσόλα βάση ημερομηνία κυκλοφορίας. Ευχαριστώ.

    • dameko-doubutsu
    • @alex4444 Μα φυσικα και δεν θα ειναι χειροτερο απο hardware 7-ετιας . Αυτο μας ελειπε .
      Κατι τετοιο δεν σημαινει ομως οτι ολα ειναι ενταξει με την CPU του . Το κακο ειναι οτι δεν μπορεις να αποδειξεις τιποτα αν δεν δεις gameplay video απο την nintendo .

    • vonzuchter
    • ta exoyme πει και αλλες φορες. Ιστορικα ,τουλαχιστον απο τα τελη δεκαετιας του 80 που ασχολουμαι εγω με το χωρο , ποτε δεν εχει κερδισει τον αγωνα των πωλησεων σε ΚΑΜΙΑ γενια το μηχανημα με το καλυτερο hardware. ΠΟΤΕ. Ουτε στις κονσολες για τη τηλεοραση ουτε στα φορητα. Aκομα και στην αγορα των home pc παλαιοτερα ο πιο πετυχημενος υπολογιστης εμπορικα στην ιστορια για πολλα χρονια ο commodore 64 ασφαλως δεν ηταν ο ισχυροτερος τοτε. Το wiiu θα πετυχει ή αποτυχει απο τα παιχνιδια που θα βγουν και απο τα exclusives Που θα βγαλει η νιντεντο. Ολα τα αλλα ειναι για να τσακωνοται τα φανμπογια...

    • PetrifieD-
    • Σωστός ο vonzuchter. Αυτό αποδεικνύεται και απο τις πωλήσεις του Wii οι οποίες ήταν μακράν περισσότερες από εκείνες των ps3 και xbox360. Όπως αναφέρει και ο shepard σε ένα ποστ στο φόρουμ περισσότερα νοικοκυριά στην αμερική έχουν Wii παρά γάτες.

    • Chased
    • Αγαπητέ ner0, αν κάνεις τον κόπο να δεις το original άρθρο επί του θέματος, με τις δηλώσεις της εταιρείας, θα δεις ότι οι τύποι μιλάνε για early build στο dev kit και πως δεν ασχολήθηκαν άλλο μετά...Επίσης, είναι το λιγότερο αστείο που γράφεις για το ότι εμείς που γράφουμε τα αντίθετα είμαστε χρήστες και ο άλλος developer όταν αυτό που κάνουμε είναι να γράφουμε τα λόγια άλλων developer με μεγαλύτερο όνομα στην αγορά και σίγουρα καλύτερους publishers.

      Απλά, για άλλη μία φορά, την χιλιοστή θαρρώ, ό,τι σε βολεύει γράφεις!

      Α! Και συγνώμη για το τριπλό σχόλιο, αλλά επειδή το πρώτο σχόλιο στο θέμα κάπως μου έκατσε βαρύ, να θυμίσουμε και πάλι ότι CPU και GPU ενώθηκαν για τον ακριβώς αντίθετο λόγο! Να είναι γρήγορο το μηχάνημα...

    • alex4444
    • Εννοειται πως δεν ξερουμε τι μπορει να κανει το wiiu. Ομως εγω το ειπα και θα το ξαναπω, ειδα ενα assassins creed 3 ανωτερο απο τις αλλες 2 κονσολες(1080p) απο κοντα πριν καν την κυκλοφορια του συστηματος.

      Μια εταιρεια που δεν ασχολειται με τη νιντεντο και δεν μπηκε καν στον κοπο να αναπτυξει παιχνιδι για το wiiU για οποιο λογο θελει, ας μη βγαινει ομως 2-3 μερες αμεσως μετα το launch του για να πει την αρνητικη και φαινομενικα υπερβολικη γνωμη της, αποθαρρυνοντας καποιους που σκεφτονται να παρουν την κονσολα αλλα φοβουνται αυτο ακριβως. Εχω δικαιωμα να νευριασω οσο θελω για μεροληψια απο μερος της.

    • grcpan
    • Ας δώσουμε χρόνο στο WiiU να μας δείξει τι αξίζει τεχνικά. Δε μπορεί από την αρχή να δείξει όλη του τη δύναμη.

      Στο xbox360 πχ το PES6 είχε άθλια γραφικά και βγήκε μάλιστα ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία της κονσόλας.

      Το ότι έχει γραφικά current gen και μόλις έκανε launch μόνο ενθαρρυντικό μπορεί να είναι.

    • Altair
    • Ενθαρρυντικό για την τωρινή γενιά,ναι.Για την επόμενη;
      Τεσπά,είναι ακόμα νωρίς,ακόμα δεν έχουμε ιδέα τι θα δείξουν οι άλλοι οπότε ας μη μιλάω κι εγώ για επόμενη γενιά.

    • Shepard
    • Σε 2-3 χρόνια θα ξέρουμε!

      Παίδες, εγώ θέλω να δω τι ψαρια πιάνει η CPU-GPU όταν θα βγουν οι νεες μηχανες γραφικών! Εκει θα καταλάβουμε πάλι πόσο πίσω σε σχέση είναι με τις επόμενες κονσόλες των MS-Sony! Ισως αυτό να θέλουν να τονίσουν κατα καιρούς κάποιοι devs!

      Όπως και να έχει, είναι χαζό να συγκρίνουμε hardware 7ετιας με ένα τωρινό! (Αν και η CPU είναι περσινή)

*