Ο δημιουργός της σειράς Metal Gear Solid Hideo Kojima, δήλωσε μέσω του επίσημου λογαριασμού που διατηρεί στο Twitter πως η νέα έκδοση του MGS για το Nintendo 3DS θα αξιοποιεί το γυροσκόπιο του συστήματος, καθώς και την οθόνη αφής. Ταυτόχρονα, έδωσε και στη δημοσιότητα μία νέα εικόνα που παρουσιάζει και ένα εμφανές δείγμα της καλής δουλειάς που έχει γίνει στην απεικόνιση.

Όπως μπορείτε να δείτε και στη φωτογραφία, η λεπτομέρεια είναι σαφέστατα και μεγαλύτερη απ’ όλες τις υπόλοιπες εκδόσεις που είχαμε συναντήσει και τα χρώματα είναι πολύ πιο πλούσια. Το υπόλοιπο μέρος του gameplay θα παραμείνει πιστό στην σειρά, χωρίς ιδιαίτερες αλλαγές. Περισσότερα σε λίγες ημέρες…
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Άμα γινόταν προ-παραγγελία θα το έκλεινα από τώρα!
Ένα DS παραλλαγής φέρτε και έκλεισε!
Αυτά είναι...
Απο την εικόνα η απεικ΄νιση είναι απίστευτη. Άντε να δούμε!
πω πω φαντασου γραφικα που θα εχει στον φορητο βιαστη...