Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Δεν θα βγει Heavy Rain 2

Ερχόμενος σε αντίθεση με το κλασικό λαϊκό άσμα, ο David Cage δήλωσε σε συνέντευξή του ότι δεν πρόκειται να κυκλοφορήσει sequel για το Heavy Rain, γιατί «ό,τι είχε να πει σχετικά με το Heavy Rain το είπε» και δεν βρίσκεται στη βιομηχανία των videogames για να βγάλει λεφτά. «Βλέπω τον εαυτό μου σαν δημιουργό. Απλά εμπιστεύομαι το ένστικτό μου».



«Είμαι 42 χρονών. Υπάρχουν πολλοί game designers σε αυτή την ηλικία που έχουν κάνει οικογένεια και σκοπό έχουν να βγάλουν όσο περισσότερα χρήματα γίνεται για την οικογένειά τους. Εγώ δεν έχω φτάσει ακόμη σε αυτό το στάδιο. Εξακολουθώ να πιστέυω ότι κάνω κάτι σημαντικό. Μπορεί κάτι τέτοιο να ακούγεται αφελές σε αυτή τη βιομηχανία, αλλά εξακολουθώ να πιστεύω ότι είμαι εδώ για να είμαι δημιουργικός. Απλά έχω μία εταιρεία γιατί χρειάζομαι αυτή την υποδομή για να αναπτύξω τις ιδέες μου». 

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
12 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Chased
    • Μα δεν ήσουν δημιουργικός στο Heavy Rain...Πήρες ένα σενάριο που υπάρχει εδώ και 100 τουλάχιστον χρόνια,το έκανες να μπάζει νερά από παντού,έβαλες και λίγο συναίσθημα της πλάκας,ξέχασες εντελώς το gameplay,το γέμισες με glitches,έκανες και κάτι πανέμορφα σφάλματα στη σκηνοθεσία και λες ότι έφτιαξες παιχνίδι!Χίλιες φορές να έκανες το sequel του Fahrenheit που ήταν και παιχνιδάρα!

      Πάντως να είσαι καλά,κύριε!Θα γλυτώσει ο κόσμος από τη δεύτερη πλύση εγκεφάλου!Κάτι είναι και αυτό!

    • Admetos
    • Η αλήθεια είναι οτι το heavy rain ενώ ήταν αρκετά καλό δεν ήταν και τόσο πρωτόποριακό όσο νομιζουμε σε κανένα τομέα.Ειδικά σεναριακά και σκηνοθετικά πολλά μέρη του παιχνιδιού ένοιωθα οτι τα είχα ξαναδεί σε πολλές ταινίες (π.χ. seven).Γενικά όμως ήταν πολύ καλοφτιαγμένο και είχε πολύ ωραίους χαρακτήρες και φυσικά ατμόσφαιρα.Το σενάριο του Fahrenheit ήταν όμως καλύτερο.

    • MIKES 13
    • Chased παλι εδω εισαι?Αρχισες παλι τις εξυπναδες............και κατα τα αλα ειμαστε εμεις τα fanboys.Πηγαινε γρηγορα να παιξεις Gears of war........εχουν μεινει κατι εξωγηινες σαυρες και κατσαριδες.Τεραστιο παιχνιδι με μοναδικα συναισθηματα.Οποιος εχει Ps3 και δεν το εχει παιξει δεν ξερει πραγματικα τι χανει.

    • Chased
    • MIKES 13,ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ,επιχειρήματα μηδέν!Η κλασσική συμπεριφορά troll/fanboy!

      Και έτσι,για να γουστάρεις,ιδού ένα πολύ ωραίο αρθράκι για τη βλακεία του Heavy Rain...Και μάλιστα όλο το αρθράκι αναφέρεται μόνο στο σενάριο...Πού να πιάσει και το ανύπαρκτο gameplay που είναι ένα γιγάντιο QTE στο οποίο για να πας δεξιά πρέπει να πατήσεις το αριστερά!Αχαχαχα!
      Για διάβασε λίγο,παλικάρι μου εδώ...

      http://www.gamesradar.com/heavy-rains-big-plot-holes/

      Άντε πήγαινε παίξε κανένα καλό παιχνίδι(και να είναι ΠΑΙΧΝΙΔΙ,όχι ταινία από το CD-i),γιατί αυτά που παίζεις δεν σε βοηθάνε και πολύ!

    • lust
    • να σου βρουμε νυφη τοτε αμα ειναι να βγει και 2ο κανενα προβλημα
      παντως ειναι πολυ σωστος και σοβαρος σπανιζουν κατι τετοιοι γενικα οχι μονο στη βιομηχανια του gaming

    • zodiakos
    • Ένα από τα καλύτερα παιχνίδια που έχω παίξει. Συγκινητικό σενάριο, φοβερά γραφικά και φοβερή πλοκή. Ο David Cage έκανε ένα πραγματικό αριστούργημα και ελπίζω να συνεχίσει έτσι και να βγάλει κάποιο καινούργιο παιχνίδι. Όσο για το Fahrenheit, συμφωνώ ότι ήταν πάρα πολύ ωραίο παιχνίδι με πρωτοποριακό σενάριο και πριν από κάποια χρόνια ήταν το αγαπημένο μου παιχνίδι αλλά θεωρώ το Heavy Rain άξιο διάδοχο του. Και όσο για σένα Chased, συμφωνώ με τα λεγόμενα του MIKES 13 κι επαυξάνω. Διάβασα την κριτική στην διεύθυνση που γράφεις και προσπαθούσα να συγκρατήσω τα γέλια μου. Μου θύμιζε εκείνους τους τηλεκριτικούς που λένε ότι τους έρθει στο κεφάλι για να τους δείξει η τηλεόραση. Ήταν τελείως λάθος και ανακριβής. Οι τρύπες που αναφέρει στο σενάριο δεν υπάρχουν (τουλάχιστον οι περισσότερες από αυτές και σε τέτοια κλίμακα). Θα μπορούσα να ''βουλώσω'' όλες τις τρύπες αλλά δεν θα το κάνω γιατί θα χρειαστώ πολύ χρόνο.

    • Chased
    • Για προσπάθησε,γιατί εγώ όχι μόνο τις εντόπισα αλλά βρήκα και πολλές άλλες...Όπως π.χ. και SPOILER ALERT το ότι παίζεις με τον δολοφόνο και η στιγμή του φόνου στο μαγαζί σου παρουσιάζεται ως κάτι εντελώς διαφορετικό...Και σιγά την @@ριά το σενάριο...Χιλιοειπωμένο και χιλιοτραγουδισμένο που λένε!
      Πολύ λογική...Ή το ότι το παιχνίδι σου δίνει περιορισμένο χρόνο για τις απαντήσεις που πρέπει να δώσεις στους διαλόγους και αυτές οι απαντήσεις κάνουν τσαλιμάκια στην οθόνη με αποτέλεσμα να μην προλαβαίνεις σχεδόν ποτέ να τις διαβάσεις όλες...
      Ή επίσης που αυτό που επιλέγεις είναι ΤΕΛΕΙΩΣ άσχετο με αυτό που τελικά λέει ο χαρακτήρας στο παιχνίδι....
      Τέλος SPOILER ALERT...

      Άσε μας ρε zodiakos γιατί χωρίς να θέλω να σε θίξω αλλά μου θυμίζεις τους σαβουρο@@@@@@@ που απλά και μόνο για να κάνουν τη δουλειά τους πάνε με ό,τι να 'ναι...Μόλις βγει ένα λίγο πιο προσεγμένο παιχνίδι,αμέσως να το θεοποιήσουν κάποιοι...Τελικά πρέπει να έχει τρελό πρόβλημα η βιβλιοθήκη του PS3 και για αυτό να θαυμάζουν κάποιοι τέτοιες ταινίες(γιατί παιχνίδι δεν ήταν με τίποτα!!!)...

      Για να μη μιλήσω που έπρεπε να ανέβεις σε ένα οποιοδήποτε σημείο και αντί να πατάς το "Δ" πάταγες το "Χ", δηλαδή το ΚΑΤΩ πλήκτρο για να ΑΝΕΒΕΙΣ...Ή το τετράγωνο ή τον κύκλο...Τόσο άστοχες και ηλίθιες επιλογές σε QTE πρώτη φορά βλέπω...

      Αδύναμο παντού,εκτός από τα γραφικά....
      2/10 και πολύ του είναι!

    • zodiakos
    • Χαχαχαχαχα. Δεν ξέρω για σαβουρο@@@@@@@, αλλά από παιχνίδια πιστεύω πως έχω ωραίο γούστο. Θα σου ''βουλώσω'' κάποιες από τις τρύπες (όχι όλες γιατί υπάρχουν όπως σε πολλά παιχνίδια ή ταινίες αν προτιμάς). Γι' αυτό που είπες ''το ότι παίζεις με τον δολοφόνο και η στιγμή του φόνου στο μαγαζί σου παρουσιάζεται ως κάτι εντελώς διαφορετικό'' σου παρουσιάζεται έτσι για να μην υποψιαστείς τον δολοφόνο. Σε πολλές ταινίες έχω δει κάτι παρόμοιο (συνήθως σε ταινίες μυστηρίου με δολοφόνους ή έστω με κλέφτες όπως η συμμορία των 11,12 και 13) ακόμα κι έχω διαβάσει ένα βιβλίο με κάτι τέτοιο (δεν θυμάμαι τον τίτλο, νομίζω πως ήταν του Sherlock Holmes). Όσο για τις τρύπες που αναφέρει η διεύθυνση: 1η τρύπα. Στο νοσοκομείο που συναντάει την μητέρα του δολοφόνου, η μητέρα της λέει στο αφτί της Madison ποιος είναι ο δολοφόνος. Δεν ξέρουμε τι άλλο της είπε. Μπορεί να σοκαρίστηκε στο άκουσμα ότι είναι πρώην αστυνομικός. Και η Madison βρήκε την διεύθυνσή του γιατί ήταν δημοσιογράφος. 2η τρύπα. Από ντροπή, από φόβο και το ότι κάποιοι από τους πατεράδες είχαν εξαφανιστεί (η μητέρες δεν ήξεραν τίποτα). 3η τρύπα. Το πως δραπετεύει ο Ethan από την φυλακή, δεν το γνωρίζω επειδή εγώ ποτέ δεν πήγα. Αλλά έχω δει σε πολλές ταινίες να κάνουν πράγματα που δεν γίνονται στην πραγματική ζωή (εκτός κι αν ήμαστε στο Matrix και δεν το ξέρω). 4η τρύπα. Εδώ έχει δίκιο η διεύθυνση αυτή. Ποτέ στην ιστορία της ανθρωπότητας δεν έβαλαν φυλακή ή εκτέλεσαν έναν αθώο χωρίς να έχουν στοιχεία. Με δουλεύεις. Αν θες ρε Chased μπορώ να σου κάνω και λίστα. 5η τρυπά. Τα origami στο χέρι του Ethan ήταν παραπλανητικό στοιχείο για πιστέψεις πως αυτός είναι ο δολοφόνος. Όσο για το πως βρέθηκε εκεί μπορεί να το έφταιξε ο Ethan (εξάλλου δεν είναι δύσκολο. Μπες στο youtube και θα βρεις 100 διαφορετικά origami). 6η τρύπα. Λέγετε ένστικτο. Ακόμα κι εγώ πολλές φορές πέφτω μέσα σε κάτι που το ένστικτό μου, μου λέει. Σε πολλές ταινίες υπάρχουν αστυνομικοί που το ένστικτο τους τους βοηθάει να βρουν τον δολοφόνο. Κι για την αγορά της αποθήκης από τον δολοφόνο αυτός εκτός από πρώην αστυνομικός ήταν και ιδιωτικός ερευνητής (και στην Αμερική αν είσαι καλός, τότε βγάζεις αρκετά λεφτά). 7η τρύπα. Ρε φίλε Chased, δεν ξέρω τη ψυγείο έχεις εσύ, αλλά το δικό μου ανοίγει κι από μέσα. Κι όταν είναι να γίνει έκρηξη, πίστεψέ με εκεί είναι το πιο ασφαλές μέρος (εκτός κι αν είσαι πυρίμαχος) Παρόμοιο είχε δείξει και στη ταινία Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull. 8η τρύπα. Η συσκευή που χρησιμοποιούσε ο Jayden ήταν του FBI όπως και το ναρκωτικό (που στην πραγματικότητα ήταν το αντίδοτο για τις παρενέργειες της συσκευής και ήταν τοξικό). 9η τρύπα. Στην ληστεία ο κλέφτης δεν ήθελε να σκοτώσει τον άνθρωπο μόνο να πάρει τα λεφτά. Άλλο κλέφτης κι άλλο φονιάς. Η ομάδα SWAT δεν πυροβόλησε τον Ethan γιατί ήθελαν να τον συλλάβουν για να τους πει που είναι το παιδί.

    • zodiakos
    • 10η τρύπα. Ο Jayden δεν είχε αναφέρει σε κανέναν που θα πήγαινε έτσι αν τον σκότωνε ο Mad Jack δεν θα μπορούσε κανένας να βρει που πήγε και πως πέθανε. Κάτι παρόμοιο έχει δείξει σε κάποιες ταινίες. 11η τρύπα. Ποίος σου είπε ότι ο Shelby μπήκε εκεί μέσα. Θα βρήκε τα σχέδια θα έβαλε κάποιον να μπει και να τα βάλει (εξάλλου δεν ήταν μόνος. Είχε φίλους όπως ο γιατρός ή ο ιδιοκτήτης του club και πιθανών κι άλλους). 12η τρύπα. Πρώτον ο Ethan δεν ήξερε αν κάποιος τον παρακολουθούσε τη στιγμή που έκοβε το δάκτυλό του ή δεν μαγνητοσκοπούσε το θέαμα για να το δει αργότερα, και δεύτερων θεωρούσε τον εαυτό του ότι τον τιμωρούσε απαγάγοντας τον γιο του για να υποφέρει. Αν ήταν έτσι τότε θα υπέφερε περισσότερο. 13η τρύπα. Αν άφηνε τον Kramer να ζήσει αυτός δεν θα μιλούσε από φόβο για το γιο του (θα έλεγε κι ο Shelby το τι έκανε ο γιο στου στο παιδάκι και θα την πλήρωνε γι' όλους τους φόνους), ενώ αν σκότωνε τον Kramer θα σκούπιζε όλα τα αποτυπώματα. 14η τρύπα. Ο Shelby ήταν βρώμικος μπάτσος και ήθελε τόσο πολύ να πετύχει το σκοπό του που δεν τον ένοιαζε τίποτα. Θα βοηθούσε εγκληματίες να γλυτώσουν επί πληρωμή. 15η και επιτέλους η τελευταία τρύπα. Ο λόγος που τηλεφώνησε πρώτα στην αστυνομία και μετά σκούπισε τα αποτυπώματα ήταν για να ξεγελάσει εμάς και την μητέρα που είχε μαζί του. Ελπίζω να σου έκλεισα τις τρύπες.

    • zodiakos
    • Το Heavy Rain ή το λατρεύεις ή το μισείς. Άκουσα και σέβομαι την άποψη σου και τώρα θα σου τεκμηριώσω την δικιά μου. Εμένα πάντα μου άρεσαν τα παιχνίδια που επιλέγεις εσύ την ηθική του χαρακτήρα σου όπως και το τέλος που θα έχει η ιστορία. Να προσπαθώ να βγάλω το πιο καλό τέλος. Σε αυτό το παιχνίδι τα βρήκα όλα αυτά. Λες για το σενάριο ότι είναι χιλιοειπωμένο και χιλιοτραγουδισμένο και σου λέω ναι αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι ωραίο (εξάλλου αν δεν ήταν ωραίο δεν θα ήταν χιλιοειπωμένο). Εάν αυτό με κάνει σαβουρο@@@@@@@ τότε ναι είμαι. Εξάλλου, κάποιος πρέπει να γαμ@@@ και τις κακόμοιρες τις σαβούρες, δεν νομίζεις;

*