
Η έρευνα περιελάμβανε περιεχόμενο σε κανονική μορφή multimedia αρχείων.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Φαίνεται πως μεγάλο μερίδιο των κατόχων Xbox 360 στις ΗΠΑ χρησιμοποιεί το σύστημα της Microsoft και για να παρακολουθεί videos, σύμφωνα με νέα έρευνα που είδε το φως της δημοσιότητας.
Με Youtube, Vevo και Crackle (το οποίο είναι εντελώς δωρεάν και η υπηρεσία και τα παρεχόμενα βίντεο, σε αντίθεση με Hulu Plus, Zune κλπ) μου φαίνεται αρκετά λογικό...
Είναι και το Netflix αν δεν κάνω λάθος. Είναι αναμενόμενο να χρησιμοποιεί κάποιος μια συσκευή για πολλές λειτουργίες. Που λεφτα για διαφορετικα gadgets πλεον;
@Shepard απλά οι υπηρεσίες που αναφέρω (όπως και το DailyMotion) είναι εντελώς δωρεάν... Στο netflix πληρώνεις ανά ταινία.
Εμενα δεν μαρεσει ειναι πολυ μουφα σε σχεση με του ps3 o player.
Συγνώμη, απλά ως κάτοχος και των 2 προτειμώ το Xbox... Πχ η ανάλυση στα βίντεο προσαρμόζεται συνέχεια βάση της σύνδεσής σου (πχ αν πέσει για λίγο το ping, πέφτει η ανάλυση και το αντίθετο), χωρίς να έχεις προβλήματα στο φόρτωμα (κάτι που μου κάνει συνέχεια το ps3), ενώ έχω και όλα τα vids, εικόνες και ήχους που έχω στο PC απλά με το Windows Media Player (sharing on και πετάει!)...
@Leo 360 Greece
στο netflix πληρώνεις με το μήνα όχι ανά ταινία και σην όλα τα αλλά έxει και το HBO GO που για εμένα είναι από τα καλητερα media player