Το νέο μέρος της σειράς Killzone θα λάβει χώρα μετά τα γεγονότα του τρίτου μέρους της σειράς, σύμφωνα με πηγή που μετέφερε νέες πληροφορίες στην ιστοσελίδα Siliconera. Συγκεκριμένα, ο εν λόγω άνθρωπος που έδωσε αυτά τα στοιχεία στη δημοσιότητα δεν διευκρίνισε αν μιλάει για έκδοση της σειράς που θα βγει στο PS3 ή στο PS Vita (ή και στα δύο;), συμπληρώνοντας πως η Sony ετοιμάζει ένα teaser trailer για το νέο μέρος. Λογικά, η αποκάλυψή του θα γίνει στην Ε3 και σύμφωνα με όσα μετέφερε, η κουβέντα ανάμεσα σε μία γυναίκα και στον Helghan Autarch έχει ως εξής:

«My sons and my daughters, today we take the first step toward our imperial future. For years, this once-great nation has stagnated in the shadow of its enemies. Governed by scoundrels who flaunted the ideals established by my father, these traitors… these enemies of our race have diluted and exploited the triad of Duty, Obedience, and Loyalty.This regime, this corrupt regime, has been dissolved. In its place does rise an era of stability and strength. A time of opportunity born from a promise that we shall return our people to their proper sphere of dominance».
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
ΠΡΕΠΕΙ να βγει νεο killzone!!το 3ο ηταν απο τα καλυτερα FPS που επαιξα σε αυτη τη γενια!!
Μήπως το ένα από τα 20 που θα δούμε από την Sony στην φετινή Ε3?
Οπότε PS4 και επίσημα του χρόνου...
Φέρτε πίσω το gameplay του Killzone 2, το clan system και τέλος το lobby matchmaking!
Please! :)