
Τέλος, ο Soderlund υπογράμμισε ότι η Frostbite Go ουσιαστικά χρησιμοποιεί τον ίδιο κώδικα με την Frostbite, αλλά με μια διαφορετική προοπτική, ενώ σημείωσε επίσης ότι τα iPhones, tablets και τα Android phones, είναι "μία φυσική εξέλιξη".

Μπορεί η νέα μηχανή Frostbite Go να κάνει ντεμπούτο στο Commander Mode του επερχόμενου Battlefield 4, όμως ο Patrick Soderlund της ΕΑ έχει "μεγάλα σχέδια" για την εν λόγω τεχνολογία.
Ενδιαφέρον λογότυπο. Προβλέπω να το συναντήσουμε συχνά σε ελληνικά sites, κι όχι μόνο όσων ασχολούνται με τα βιντεοπαιχνίδια ;-)
Χιουέσε μας ρε ΕΑ!