To Lost Planet 3 είναι πραγματικότητα, αφού το trailer που παρουσιάστηκε στους δημοσιογράφους στο πλαίσιο της Captivate ήρθε στο φως της δημοσιότητας 4 ώρες πριν τη λήξη του εμπάργκο. Ο τίτλος θα κυκλοφορήσει το 2013 για PS3 και Xbox 360 και όπως είναι λογικό, περισσότερα στοιχεία θα μπορείτε να διαβάσετε αργότερα το απόγευμα από όσα sites είχαν τη δυνατότητα να το παρακολουθήσουν. Η εταιρία ανάπτυξης έχει εργαστεί προηγουμένως στα Legendary: The Box και Turning Point: Fall of Liberty.

Ραντεβού το απόγευμα λοιπόν.
Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!
Οργασμός τίτλων στην Capcom. Τα Legendary: The Box και Turning Point: Fall of Liberty παίζει να είναι τα χειρότερα game αυτής της γενιάς...!!! Θέλω τους dev που εφτιαξαν το πρώτο Lost Planet.
πρέπει να "κοιτάξω" τα δύο πρώτα μέρη της σειράς :)
Ενώ έχει τα φόντα να γίνει καλό franchise, χαλάνε την σούπα πάντα στο τέλος εκεί στην Capcom! Δεν είναι άσχημα πάντως τα προηγούμενα 2, αν μη τι άλλο, υπάρχουν και χειρότερα! ;)