
Όλα τα παραπάνω βέβαια έρχονται να συμβάλλουν στην καθυστέρηση που έχει ήδη συναντήσει ο τίτλος μέχρι να φτάσει στα καταστήματα λιανικής.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Ο δημιουργός των Ico, Shadow of the Colossus και The Last Guardian Fumito Ueda είναι πλέον και επίσημα εκτός Sony, όπως επιβεβαίωσε μετά από αρκετές ημέρες φημολογίας η ιαπωνική εταιρία.
Κριμα....
"καθώς και για να εργαστεί σε μία εταιρία που ασχολείται με τίτλους για το Facebook"
Μπορεί να μην είμαι fan των παιχνιδιών του, αλλά αυτό φτάνει τα όρια της ξεφτίλας. Έχεις φτιάξει 2 παιχνίδια που αρκετοί τα αποκαλούν τέχνη, το 3ο σου παιχνίδι το περιμένουν πως και πως και εσύ ψήνεσαι να φτιάξεις facebook παιχνίδια;;;;
Τα είχα πει εγώ και στην προηγούμενη είδηση ότι ήταν πολύ κακή εξέλιξη αυτή για τα μελλοντικά παιχνίδια του.
κοιτα ο fumito ταθελε κ ταπαθε 6 χρονια κ δεν ξερουμε ημερομηνια κυκλοφοριας ,κ πολυ αργησε να τον διωξει,ο τυπος στα αζητητα θα παει δεν νομιζω να ενδιαφερετε καμια σοβαρη εταιρεια να τον προσλαβει με τετοια παραγωγικοτητα... δεν πειραζει κ το social games για να βγαλει το ψωμι του καλα ειναι
Κρίμα δεν θα πεις τπτ... για το ότι θα ασχοληθεί με παιχνίδια Facebook!
such a pity :(
ti na pei kaneis..