Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Επιτραπέζια από τη Blizzard

Μπορεί να έχουμε συνηθίσει να απολαμβάνουμε τους τίτλους της Blizzard σε προσωπικούς υπολογιστές, ωστόσο ήρθε η ώρα να ασχοληθούμε με τα World of Warcraft και StarCraft και σε επίπεδο επιτραπέζιων. Συγκεκριμένα, ο γνωστός developer/publisher ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την USAopoly, έτσι ώστε να δώσει στην κυκλοφορία τα Monopoly: World of Warcraft και Risk: StarCraft. Η διάθεσή τους θα ξεκινήσει κατά τη διάρκεια της χρονιάς, ενώ μέσω ψηφοφορίας στο Facebook θα αποφασιστούν ποια tokens θα περιλαμβάνονται στο πακέτο.



Η τιμή κάθε επιτραπέζιου έχει οριστεί στα $39.95.


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
5 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Fitsou
    • to kanoniko epitrapezio Starcraft einai apisteuto! gia osous asxolounte me epitrapezia aksizei na tou riksete mia matia!

      to warcraft pali metriotita akoma k me ta expansions!

    • Spahar
    • Το έπαιξα πριν κανα μήνα το κανονικο Starcraft board game (χωρίς το expansion) και ήταν όντως πολύ καλό.

      Τώρα για τα monopoly και risk απλά έλεος.

    • Plisken
    • Καλη φαση ,το Monopoly: World of Warcraft θα το τιμπησω.

      @Maxus

      Το D3 θα βγει το τριμηνο Απριλου-Ιουνιου. Το ανακοινωσαν. Τωρα βεβαια θα μου πεις ειναι και στανταρ? Ε αν δεν εχεις official date τιποτα ποτε δνε ειναι σιγουρο αλλα αργοτερα απο Σεπτεμβρη αποκλειεται και σιγουρα θα ειναι φετος.

    • Maxus
    • @Plisken
      Nαι το διαβασα κ εγω,μακαρι.Αν κ ποτε δεν ξερεις με αυτο το παιχνιδι.Στο zavvi που το εχω κανει preorder μου λεει 6 Ιουνιου.Θα δουμε..

*