Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ετοιμάζεται νέο Assassin’s Creed

Μέσα από ανακοίνωση του CEO της Ubisoft Yves Guillemot έγινε γνωστό πως μέσα στο 2014 η εταιρία θα κυκλοφορήσει ένα νέο Assasssin’s Creed, το οποίο θα έχει διαφορετικό πρωταγωνιστή αλλά θα διεξάγεται και σε νέα χρονική περίοδο. «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε πως μέσα στο οικονομικό έτος 2014 θα κυκλοφορήσουμε ένα νέο Assassins Creed με νέο πρωταγωνιστή, το οποίο ελπίζουμε να πάει ένα ακόμη βήμα μπροστά το franchise. Είναι προνόμιο να έχουμε παραπάνω από μια ομάδες που να ασχολούνται με το Assassin’s Creed, με κάθε ένα να χρειάζεται αρκετό καιρό για να ολοκληρωθεί», είπε ο Guillemot.



Κλείνοντας είπε: «Περισσότερες λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν σύντομα, οπότε μείνετε συντονισμένοι».

Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
16 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • G3n3raL86
    • Επιτέλους, είχα αρχίσει να ανυσηχώ, πέρασαν ήδη... 4 μήνες από το AC3 και φοβήθηκα μήπως και την ξεχάσαν τη σειρά:D

    • BigDaddy
    • να το σωβρακο της Παρασκευης να και το σωβρακο του Σαββατου.
      βρε δεν κανετε ενα Ip της προκοπης λεω γω μαθαμε τωρα το επομενο και το επομενο.Ωραια επομενη γενεια θα δουμε.

    • mysterious
    • Τώρα αυτό για καλό το είπε;πόσο μπροστά να πάει το franchise όταν κυκλοφορεί το ένα παιχνίδι μετά το άλλο;ούτε fifa και pro να ήταν!

    • ant0nis
    • Συγνώμη κιόλας αλλά γιατί γκρινιάζετε ρε παιδιά? Αν δε σας αρέσει, μην το παίξετε(δε λέω καν αγοράστε)! Εμένα προσωπικά δε με χαλάει καθόλου καθε τρεις και λίγο να παίζω ένα Zelda, ένα GTA, ένα AC και δεν ξέρω πόσα άλλα δε μου ρχονται τώρα. Παρά το περαμένα μεγαλεία και διηγώντας τα να κλαις σε στυλ Shenmue(που είναι η ακριβώς αντίθετη περίπτωση), χίλιες φορές να βγαίνουν όλα τα παραπάνω μαζί με το FIFA και το PRO κάθε χρόνο...

    • ant0nis
    • Συμπληρώνοντας: παρά να καθόμαστε οι μικρομέγαλοι gamers και να αναπολούμε, "Ρε συ , θυμάσαι το τάδε, ποτέ δε βγήκε το sequel, τι κρίμα! Πλέον δε βγαίνουν τέτοιες παιχνιδάρες!!" 'Η ακόμα χειρότερα, φαντάζεστε να χε μείνει το Super Mario στο NES και να μην έβγαινε ποτέ στις επόμενες γενιές hardware? Εγώ τουλάχιστον θα είχα πολύ χειρότερες gaming αναμνήσεις από τα παιδικά μου χρόνια! Και για να μην παρεξηγούμαι, δεν αναφέρομαι στους αποπάνω σχολιαστές,(τουλάχιστον αποκλειστικά) αλλά στη γενικότερη γκρίνια του τύπου, πάλι το τάδε sequel πάλι το άλλο sequel

    • G3n3raL86
    • @ant0nis, το να βγάζεις κάθε χρόνο sequel δεν είναι και το καλύτερο πράμα. Έθιξες πχ τα Zelda: Αυτά κυκλοφορούν ανά 3-4 χρόνια. Άμα βγάζανε κάθε χρόνο και από ένα, τότε θα άρχιζαν να κουράζουν και αυτά.

    • nfs_maniac
    • ant0nis το καταλαβαίνεις οτι η λογική "Αν δε σας αρέσει, μην το παίξετε", δεν έχει νόημα έτσι? Gamers είμαστε και ενδιαφερόμαστε να παίζουμε ποιοτικούς τίτλους. Κακά τα ψέματα είναι ελάχιστοι οι τίτλοι που πραγματικά αξίζουν, και όταν βλέπεις τίτλους με τέτοιες δυνατότητες να καταστρέφονται άδικα, λογικό είναι να αντιδράς

    • ant0nis
    • nfs_maniac εδώ θα διαφωνήσω μαζί σου κάθετα. Όταν οι ubisoft κυκλοφορεί ac και γίνεται της ...... στις πωλήσεις φυσικά θα κυκλοφορήσει και επόμενο και αν πετύχει και αυτό και μεθεπόμενο! Με τα δικά μας λεφτάκια (ανά τον πλανήτη, οικονομάνε)! Χαζή είναι η ubi αν κάτι πουλάει σαν ζεστό ψωμί να πειραματίζεται με νέους αμφιβόλου επιτυχίας τίτλους? Και ότι πουλάει αν δεν κάνω λάθος αρέσει. Μπορεί οποιοσδήποτε να θεωρεί λάθος τους λόγους για τους οποίους αρέσει (όπως εγω πχ θεωρώ για τα προϊόντα της apple), αλλά δεν παύει να αρέσει. Και η κάθε εταιρεία, επ αυτού του θέματος, έχει την εξής βασική αρχή: περί ορέξεως, κολοκυθόπιτα! Θα βγάλει ότι αρέσει, που θα πουλήσει και θα γεμίσει τα ταμεία της

    • paoan013
    • ant0nis, εμείς σαν gamers όμως, δεν ενδιαφερόμαστε για τις πωλήσεις που κάνουν τα διάφορα games, αλλά για την ποιότητά τους. Μην απατάσαι, αλλά κάθε παιχνίδι που βγαίνει σε ετήσια βάση, είναι ένα απλό update του προηγούμενου. Το GTA, που έθεσες σαν παράδειγμα βγαίνει ανά 4-5 χρόνια, οπότε έχει το περιθώριο η R* να σου προσφέρει ένα αρκετά φρέσκο παιχνίδι. Σύγκρινε όμως και τα Assassin's Creed II, Brotherhood και Revelations. Μη μου πεις πως σου έδειναν την αίσθηση τριών διαφορετικών παιχνιδιών. Σαν expansions ήταν. Να σου πω κι άλλη μία σειρά. To COD. Κάθε χρόνο κάνει φοβερές πωλήσεις. Ποιοτικά όμως δεν είναι πολύ κάτω από τα πρώτα;

    • nfs_maniac
    • ant0nis αυτό που λες γινόταν κάποτε, με τα αρχικά παιχνίδια της σειράς. Μετά ο κόσμος ξύπνησε και "στράβωσε", οπότε δε νομίζω οτι πλέον τα κουλουράκια της είναι τόσο καυτά... Και πίστεψε με όταν μιλάμε για τέτοιες εταιρείες, σκοπός τους είναι να έχουν διάρκεια στο χρόνο, και οχι να "αρμέξουν" και να εξαφανιστούν...

    • greenkiller.13
    • για οσους ζητανε νεο franchise απο την ubisoft και λενε οτι ασχολειται μονο με το assassins creed κτλ κτλ να θυμισω οτι μεσα στο 2013 αν δε κανω λαθος θα βγει το Watch dogs και οσοι ειχανε δει gameplay απο Ε3 θα ειδαν οτι εδειχνε φοβερο...οσο για το assassins creed αν ειναι να κανουν καλη δουλεια εγω θελω να το βγαλουν φετος,δεν εχω προβλημα με το καθε χρονο release μιας και καθε τιτλος ειναι πολυ καλος

*