
Η αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη της νέας σεζόν αρχίζει στις αθλητικές συχνότητες του Conn-x TV με τα ελεύθερα δοκιμαστικά τις Παρασκευής 25 Μαρτίου, συνεχίζεται με τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά του Σάββατο 26 Μαρτίου και ολοκληρώνεται με την μετάδοση του αγώνα, την Κυριακή 27 Μαρτίου. Στόχος των κορυφαίων, Michael Schumacher, Fernando Alonso, Lewis Hamilton, Jenson Button, να επιστρέψουν στην κατάκτηση του τίτλου στους πιλότους, διεκδικώντας το πρωτάθλημα από τον νεαρότερο σε ηλικία παγκόσμιο πρωταθλητή, Sebastian Vettel.

Παράλληλα, τα αθλητικά κανάλια του Conn-x TV θα μεταδίδουν κάθε αγωνιστικό τριήμερο και τους αγώνες από τα GP2, GP3 και Porsche Cup, που συμπληρώνουν την αγωνιστική δράση. Από τα «φυτώρια» της Formula 1 ξεκίνησαν την καριέρα τους οι περισσότεροι από τους γνωστούς οδηγούς της F1. Το Enternity οφείλει να σημειώσει πως ο Alpha θα διατηρήσει τα δικαιώματα μετάδοσης των αγώνων. Μπορείτε να απολαύσετε για ακόμη μια φορά τις προβλέψεις του Πάνου Σεϊτανίδη για το φετινό πρωτάθλημα στη συνέντευξή του που δημοσιεύεται εδώ.



cool
Όχι, ρε γαμώτο! :(
Όσο καιρό έχω το conn-x tv μπορώ να πω ότι για τα λεφτά που ζητάνε κάθε μήνα είμαι υπερβολικά ευχαριστημένος. Ιδίως το film club είναι ότι πρέπει για ύπνο.
egw pantws otan eixa con tv to soutara se 3 mhnes mesa !!eleos pou paei ekei i f1
Κι εγώ έβαλα για ένα μικρό χρονικό διάστημα το Conn-x TV, μόνο και μόνο για τον Παναθηναϊκό στο Κύπελλο Ελλάδος. Μετά διέκοψα τη σύνδεση, αφού θεώρησα ότι έδινα τσάμπα λεφτά (ούτως ή άλλως, αν θέλω να δω ταινίες, έχω Nova). Τώρα, που πήρε τα δικαιώματα της Formula 1 και αν εν τέλει η Παναχαϊκή ανέβει Football League (που, μετά από 5 χρόνια, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ μάλλον κάτι τέτοιο θα συμβεί), με βλέπω να το ξαναβάζω.
Σε λίγα χρόνια πάντως, θεωρώ δεδομένο πως ακόμα και τα ελεύθερα ιδιωτικά κανάλια (Mega, ANT1, Alpha κτλ), θα τα πληρώνουμε για να μας παρέχουν τις υπηρεσίες τους. Είμαι σίγουρος. Δυστυχώς...
polh kakh kinhsh ths f1!!! elaxistoi einai aytoi pou exoun conx-tv!!! eleos
Δεν φταίει η F1 Γιάννη άλλα το ConnXTV που έσταξε περισσότερο χρήμα για τα δικαιώματα....να το έδειχνε και σε HD αλλά τι λέω? :S
Γιαννή, όπως είπε και ο φίλος, τη Formula 1 δεν την ενδιαφέρει πόσοι έχουν Conn-x TV, πόσοι έχουν Nova κ.ο.κ. (ειδικά στο... "Ελλάντα"), αλλά πόσα χρήματα τους προσφέρει η κάθε εταιρία, για την αγορά των τηλεοπτικών δικαιωμάτων.
Αν ο Alpha, o ANT1 ή το Mega έδινε περισσότερα, θα έπαιρνε τα πλήρη δικαιώματα. Έτσι πάει...
re paidia egw to gran prix australias gt to edeixne o alpha!!!!!????
Όλη μας τη περιουσία σε συνδρομές θέλουν να τη δίνουμε?ConnexTv για formula,nova για αγώνες και ταινίες,ας πάρει κ μια άλλη συνδρομιτική το basket να γουστάρουμε..ελεος πια!Τουλάχιστον το motogp το έχει το skai ^^