
Αξίζει να σημειωθεί πως η LucasArts έχει χρησιμοποιήσει και στο παρελθόν την Unreal Engine σε τίτλους όπως το Republic Commando και πολλοί είναι αυτοί που αναφέρουν πως ένα sequel βρίσκεται ήδη στο στάδιο της ανάπτυξης.

H Epic ανακοίνωσε ότι προχώρησε σε σύμβαση τριετούς συνεργασίας με τη LucasArts, έτσι ώστε η δεύτερη να αξιοποιεί την Unreal Engine 3 στις μελλοντικές παραγωγές της.
Oμορφα... τωρα ας δουμε και παιχνιδια!
Republic Commando 3!!
Μήπως το καινούριο παιχνίδι του Kinect με Star Wars χρησιμοποιεί την UN3;
τελικα δειτε πως καλα κρατει μια εταιρια με ενα απλο πραγμα περα των games.Βγαζοντας μια μηχανη γραφικων που τη εχει χρησιμοποιησει και θα την χρησημοποιει ακομη και η κουτση Μαρια.Eπικο? Mα αφου ειναι E P I C .