Η σέξι ηθοποιός Megan Fox δήλωσε πως έχει στην κατοχή της ένα Xbox 360 και παίζει αρκετές ώρες Halo: Reach. Μάλιστα σημείωσε πως δεν είναι fan του single player campaign, αλλά αρέσκεται στο να απολαμβάνει διαδικτυακούς αγώνες. Σημειώνει δε πως οι υπόλοιποι κάτοχοι Xbox που παίζουν μαζί της, την κοροϊδεύουν εξαιτίας του Gamertag που χρησιμοποιεί, μιας και το θεωρούν ιδιαίτερα αστείο.

«Μπορείτε να ρωτήσετε τον άντρα μου, έχω αρρωστήσει με το game. Μιλάμε για αρρώστια», σημείωσε χαρακτηριστικά. Οι τελευταίες φήμες τη φέρνουν και πρωταγωνίστρια στην επόμενη ταινία Tomb Raider, οπότε η Megan από εδώ και στο εξής θα μας απασχολεί για πολύ περισσότερους λόγους…
Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!
Πως στο #$@@!#%$ γίνεται να πέφτω μόνο σε #@#$%# 10χρονα, που τσιρίζουν λες και τους έσκισες το χαρτάκι pokemon?????????
Ποιο είναι το gamertag της;
@nfs, με πέθανες!!! ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΑΧ ΧΑ ΑΧ ΑΧ ΑΧΑΧ ΑΧ
Ναι, τελικά, πώς λέγεται το gamertag?
Όταν πάτησα το link της είδησης περίμενα πιο "εντυπωσιακή" φωτογραφία. :Ρ
θελω να της σκισω το gamertag της.
to pio basiko re paidia..poio eine to gamertag..??
οριστε το gamertag :P :P
http://live.xbox.com/en-US/MyXbox/Profile?GamerTag=megan+fox+2009
Moυ φαινεται θα παρω και εγω xbox
ισως η πιο γλυκια φωτο απο την αρκετα ξινη μεγκαν..
και δεν της φαινοταν !!
sorry alla xestikame..