
Ακόμη επιβεβαιώθηκε πως στην Ε3 θα προσφέρει κάποια playable demos για το σύστημα, ενώ περαιτέρω λεπτομέρειες θα αποκαλυφθούν κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου που θα παραχωρήσει στο πλαίσιο της πιο σημαντικής έκθεσης της βιομηχανίας. Μέχρι στιγμής, η ιαπωνική εταιρία δεν έχει επιβεβαιώσει ακόμη ώρα και ημερομηνία παρουσίασης, ωστόσο σύμφωνα με όσα έχει μάθει το Enternity, αυτή θα γίνει το πρωί της Τρίτης 7 Ιουνίου, πριν το εκθεσιακό κέντρο ανοίξει τις πύλες του. Υπενθυμίζουμε ότι η Sony, η οποία έκανε την παρουσίασή της μαζί με τη Nintendo την πρώτη μέρα της Ε3, μετέφερε την Press Conference της για το απόγευμα της Δευτέρας. Υπομονή 6 εβδομάδες ακόμη λοιπόν…



Για να δούμε τι θα δούμε, λοιπόν :D
αυτα ειναι !! nintendo just take my money!!!
Μαζευουμε χρημα απο το νεο ετος.
η μονη διαφορα θα ειναι στο χειριστηριo Tο blu ray που εχει το ps3 εδω και 4 χρονια τωρα βλεπει η νιντυ οτι ειναι αναγκαιο..το θεμα ιεναι οτι το κοστος κατασκευης θα ειναι φθηνοτατο για αρχη.Kαι αυτο ειναι καλο.
Προβλεπω να αφηνει τις εντυπωσεις η νιντυ στη Ε3 απο τη μερια της αλλα απο την αλλη φοβαμαι μην πεσουν οι πωλησεις του κατακορυφα οπως του wii. ειδωμεν..
NINTENDO = Χειριστηριο τιποτε αλλο.
Παιζει να βγαλει και κανα Snatcher ο Kojima εκει για αρχη..
Θα κάνει κωλοτούμπες ο Regie με την νέα κονσόλα στην Ε3!!! 6 εβδομάδες είναι πολλές, δώσε κάτι ρε Ninty μέχρι τότε.
HYPE HYPE HYPEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!
Εχουμε να δουμε αρκετα πραγματα στην Ε3 φετος.
καλά εντάξει αν δε δω δεν μπορώ να πω τίποτα,αλλά η nintendo κάνει στροφή 360 μοίρες,οπως και να χει το καλοκαιράκι πλησιάζει για την ε3!!!
Και το hype βαράει κόκκινο.
Άραγε πως θα λειτουργεί το καινούργιο χειριστήριο; Ακόμα ελπίζω σε περισσότερους multi-platform τίτλους!
το ολο ενδιαφερον ειναι στο χειριστηριο, ειπαμε nitedo =χειριστηριο.