
Μάλιστα, πρόσφατα ανακοίνωσε και την ενσωμάτωση και υποστήριξη του Xbox Live στα Windows, οπότε αναμένουμε με ιδιαίτερη ανυπομονησία που θα μας κατευθύνει το gaming μέσα στo 2012!

Σύμφωνα με το Electronic Theater, η Microsoft σκοπεύει να κάνει εφικτή τη δυνατότητα να μπορούν οι παίκτες να αγοράσουν έναν τίτλο του Χbox360 και να μπορούν να τον απολαύσουν μέσω μίας ειδικής streaming υπηρεσίας τόσο στο σύστημά τους όσο και στο PC, στο κινητό τους ή ακόμα και στο tablet τους!
Είπαμε, τα Αμερικανάκια θα τα παραγκωνίσουν όλα! Λογικά θα μπουν στον χωρό και οι Google/Apple αργότερα!
Ανυπόμονο να δω τι θα γίνει !
οτι και να γίνει για ελλαδα δεν μας αφορα και τοσο..
το onlive εγινε τελικα launch ή ακομα τιποτα? τοσα χρονια το τυραννήσαμε
Δηλαδή μόνο με το onlive και ίσως συνδρομή θα παίζουμε παιχνίδια?? Με το μικρό κουτάκι που είδα...???
Μια χαρούλα...