Group A
1. Ρεάλ Μαδρίτης 7-3
2. Κίμκι 5-5
3. Παναθηναϊκός 6-4
4. Φενερμπαχτσέ/Ούλκερ 5-5
5. Καντού 3-7
6. Ολίμπια Λιουμπλιάνα 3-7
Group C
1. Ζαλγκίρις Κάουνας 8-2
2. Ολυμπιακός 8-2
3. Ανατογλού Εφές 5-5
4. Κάχα Λαμποράλ 4-6
5. Εμπόριο Αρμάνι 3-7
6. Τσεντεβίτα 2-8
Έτσι λοιπόν, οι δύο όμιλοι του Top 16 έχουν ως εξής:
Group E
Ρεάλ Μαδρίτης
Ζαλγκίρις Κάουνας
Ουνικάχα Μάλαγα
ΤΣΣΚΑ Μόσχας
Παναθηναϊκός
Ανατογλού Εφές
Άλμπα Βερολίνου
Μπάμπεργκ
Group F
Μακάμπι Τελ Αβίβ
Μπαρτσελόνα
Χίμκι
Ολυμπιακός
Σιένα
Μπεσίκτας
Φενερμπαχτσέ/Ούλκερ
Κάχα Λαμποράλ
«Ανοιχτοί λογαριασμοί»
Χωρίς εκπλήξεις ολοκληρώθηκε το δεύτερο «γκρουπ» πρώτων παιχνιδιών για την 3η φάση του Κυπέλλου Ελλάδας. ΠΑΟΚ, Καλλιθέα και Πλατανιάς πήραν προβάδισμα πρόκρισης απέναντι σε Αιγινιακό, Άρη και Αναγέννηση Καρδίτσας. Ανοιχτοί λογαριασμοί για ΑΕΚ, Ξάνθη, Βέροια και Ατρόμητο που δεν κατάφεραν να επιβληθούν απέναντι σε ομάδες της Football League.
Καβάλα-ΑΕΚ 0-0
Εθνικός Γαζώρου-Skoda Ξάνθη 1-1
Βέροια-Θρασύβουλος 0-0
Αιγινιάκος-ΠΑΟΚ 1-3
Ολυμπιακός Βόλου-Ατρόμητος 1-1
Καλλιθέα-Άρης 3-1
Πλατανιάς-Αναγέννηση Καρδίτσας 3-1
Λάρισα-Αστέρας Τρίπολης 0-0
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



WOW....Ας ειμαστε και λιγο Παναθηναικοι δεν βλαπτει!
Αυτο το ο ΠΑΟ να αναφέρεται συνεχώς εξάστερος, και ο τελευταίος πρωταθλητής Ευρώπης, ως απλά Ολυμπιακός :D
η διαιτησία ήταν κάκιστη... ευτυχώς πέρασαν και οι 2 ομάδες γιατί όπως ξεκίνησαν μας έκαναν να ανησυχούμε...τώρα έχουν χρόνο να βελτιώσουν τα κενά που έχουν και να αρχίσουν να ετοιμάζονται για την τελική φάση της χρονιάς που θα κάνουν και ταμείο...
KAI OI 2 ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΟΥΝ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ, ΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΘΛΗΜΑ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΛΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΤΟ ΟΜΑΔΙΚΟ ΑΘΛΗΜΑ ΠΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΘΛΗΤΕΣ. ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΑΜΕ ΠΩΣ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΑΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΚΑΙ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ.
Μίλτο, παίζει να 'ναι και η μοναδική φορά που δεν αποκάλεσα τον Ολυμπιακό "Πρωταθλητή Ευρώπης"...
Ορίστε και το προηγούμενο άρθρο...
http://www.enternity.gr/Article/%CE%A3%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B9%CF%83%CF%87%CF%85%CF%81%CE%BF%CF%8D%CF%82-%CE%BF-%CE%9F%CE%BB%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CF%8C%CF%82/13426.html
"Υγιής περίπατος για τον μπασκετικό Ολυμπιακό στην έδρα της Τσεντεβίτα. Οι πρωταθλητές Ευρώπης επιβλήθηκαν με 84-62"
Το ξέρω ρε συ, απλώς σε κολλάει το onsports :D
πόσοι περνάνε από τους δυο ομίλους?
Λογικά οι 4
δηλαδή μετά από τους 2 ομίλους έχουμε το final four?
Άσ' το το συγκεκριμένο σάιτ. Μέχρι και τις δηλώσεις Πεδουλάκη μετά από 30άρα στην Α1 πρώτο θέμα τις έχει.
Ναι, 4 περνάνε και οι δυο πρώτοι κάθε ομίλου έχουν πλεονέκτημα έδρας στην 8άδα.
@litanies Μετά τους 2 ομίλους έχεις την φάση των 8, μετά είναι το F4
ok σας ευχαριστώ @nfs_maniac και @Djibril :)