Ζούμε στην εποχή του High Definition και της HD ανάλυσης και γνωρίζουμε από τώρα πως το επόμενο βήμα είναι ήδη έτοιμο στα βασικά του στοιχεία. Ο λόγος για το 4K, το οποίο από εδώ και στο εξής θα αποκαλείται Ultra High Definition (Ultra HD), καθώς κάτι τέτοιο αποφάσισε ο αρμόδιος οργανισμός Consumer Electronics Association (CEA). Η επιλογή του ονόματος έγινε έτσι ώστε να φαίνεται ότι μιλάμε για το επόμενο μεγάλο βήμα.

Για να χαρακτηριστεί μία οθόνη Ultra HD θα πρέπει να έχει ανάλυση τουλάχιστον 3840x2160 pixels, να φέρει μία ψηφιακή έξοδο που να μπορεί να στηρίξει αυτή την ανάλυση και να μπορεί να προβάλει περιεχόμενο 4K χωρίς διαδικασία upscaling ή πάσης μορφής μετατροπής. Περισσότερα στο CES του 2013.
Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!
Τι διαφορά έχει η ονομασία σου από αυτό που έδωσε η CEA;
Και μόνο 20.000+€
7200ευρω η πρωτη 2160p 55αρα στην ελλαδα με glasses free 3D. οντα βρω μια 46-47αρα στα 1200 τοτε θα αγορασω
Άντε και στα 8k εύχομαι!
http://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&ved=0CDYQFjAC&url=http%3A%2F%2Fnews.cnet.com%2F8301-1023_3-57507096-93%2Fsony-puts-a-price-on-its-4k-tv-%2425000%2F&ei=NkqIUJ2KEoeK4gTq04GgAw&usg=AFQjCNELJ4zQvudg-z4eK8RPuswfvmTDfQ&sig2=tyYTt1vsHQoo-xqfbqTGrA
αμα βρηκες Perfect_Dark_K1ng 7200 ευρω καλα ειναι!