Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Κενό ασφαλείας στους παλιούς Internet Explorer

Η Microsoft ανακοίνωσε πως εντόπισε ένα σημαντικό κενό ασφαλείας στις εκδόσεις 6 έως 8 του Internet Explorer browser. Το κενό αυτό επιτρέπει ακόμη και εφαρμογή μη εγκεκριμένου κώδικα από απόσταση, κάτι που εννοείται πως δίνει πρόσβαση σε όσους γνωρίζουν τον τρόπο να εκμεταλλευτούν κακόβουλα αυτή την εξέλιξη. Οι εκδόσεις 9 και 10 δεν επηρεάζονται από αυτή την εξέλιξη, οπότε όσοι έχουν αναβαθμίσει ήδη τον browser τους, μπορούν να κοιμούνται ήσυχοι.



Η Microsoft προτείνει την άμεση εγκατάσταση όλων των διαθέσιμων updates/patches.

Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
6 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Shepard
    • Κατεβάστε το Fixit της MS, τρέξτε το και κάντε ότι σας λέει! Θα φτιάξει τον υπολογιστή σας με λίγα κλιξ! ;)

    • asmilon
    • Δυστυχως οσοι εχουν ξεμεινει στα ΧΡ δε μπορουν να πανε πιο πανω απο τον 8, οποτε εμεσα τους λενε να αναβαθμισουν το λειτουργικο τους. Δυστυχως ο ΙΕ ειναι ενσωματωμένος με τετοιο τροπο στο λειτουργικο που μπορει ο ιδιος ο χρηστης να μην τον χρησιμοποιει, αλλα καποιο προγραμμα να χρησιμοποιει την rendering μηχανη του για να προβαλει περιεχομενο, οποτε θεωρητικα θα μπορουσε να τον θεσει σε κινδυνο...

    • Nek Food
    • Τρύπα και κενά ασφαλείας στα windows και τον internet explorer? Πρωτοφανές, ανήκουστο, ποιος θα το περίμενε... :-D

*