Η Microsoft ανακοίνωσε πως εντόπισε ένα σημαντικό κενό ασφαλείας στις εκδόσεις 6 έως 8 του Internet Explorer browser. Το κενό αυτό επιτρέπει ακόμη και εφαρμογή μη εγκεκριμένου κώδικα από απόσταση, κάτι που εννοείται πως δίνει πρόσβαση σε όσους γνωρίζουν τον τρόπο να εκμεταλλευτούν κακόβουλα αυτή την εξέλιξη. Οι εκδόσεις 9 και 10 δεν επηρεάζονται από αυτή την εξέλιξη, οπότε όσοι έχουν αναβαθμίσει ήδη τον browser τους, μπορούν να κοιμούνται ήσυχοι.

Η Microsoft προτείνει την άμεση εγκατάσταση όλων των διαθέσιμων updates/patches.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Κατεβάστε το Fixit της MS, τρέξτε το και κάντε ότι σας λέει! Θα φτιάξει τον υπολογιστή σας με λίγα κλιξ! ;)
Γιατί ποιός χρησιμοποιεί ακόμα Internet explorer !!
Έλα μου ντε....
σωστο κι αυτο
Δυστυχως οσοι εχουν ξεμεινει στα ΧΡ δε μπορουν να πανε πιο πανω απο τον 8, οποτε εμεσα τους λενε να αναβαθμισουν το λειτουργικο τους. Δυστυχως ο ΙΕ ειναι ενσωματωμένος με τετοιο τροπο στο λειτουργικο που μπορει ο ιδιος ο χρηστης να μην τον χρησιμοποιει, αλλα καποιο προγραμμα να χρησιμοποιει την rendering μηχανη του για να προβαλει περιεχομενο, οποτε θεωρητικα θα μπορουσε να τον θεσει σε κινδυνο...
Τρύπα και κενά ασφαλείας στα windows και τον internet explorer? Πρωτοφανές, ανήκουστο, ποιος θα το περίμενε... :-D