H Microsoft φαίνεται πως δοκιμάζει διάφορες εναλλακτικές προτάσεις για το μέλλον των Windows Phone συσκευών και μία από αυτές είναι το λοξό πληκτρολόγιο. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η ιστοσελίδα WMPowerUser, η Microsoft τεστάρει ένα λοξό πληκτρολόγιο QWERTY, το οποίο και θα διευκολύνει όσους πληκτρολογούν με το ένα χέρι στην οθόνη του αγαπημένου τους smartphone, ενώ θα υποστηρίζει και προνοητική εισαγωγή κειμένου.

Η ιστοσελίδα τονίζει πως το λοξό πληκτρολόγιο θα είναι μέρος του λειτουργικού Windows Phone 8. Μένει να δούμε αν θα επιβεβαιωθεί η πληροφορία…
H Konami ξεκινάει νομικές ενέργειες για αυτούς που διέρρευσαν τον πηγαίο κώδικα του Metal Gear Solid 2
επισης θα ηθελα ενα πληκτρολογια για οταν θα ειμαι στην τουαλετα και θα...επιτελω το εργο μου....:P:P
Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ αλλά ακούγεται πολύ καλό.!!!