
Το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο βέβαια σε εταιρικό περιβάλλον, αφού χωρίς υποστήριξη και αναβαθμίσεις, τα συστήματα θα είναι πιο ευάλωτα από ποτέ. Λέτε να προλάβουν όλοι να κάνουν το μεγάλο βήμα στα Windows 7 ή στα Windows 8;

Περί τους 500 εκατομμύρια χρήστες αριθμούν ακόμη τα Windows XP, το λειτουργικό της Microsoft που φαίνεται πως θα αντισταθεί ακόμη μέχρι να πεθάνει οριστικά.
500 εκατομμυρια ειναι εξωφρενικο! Αν τα κρατησουν κι ως τοτε τι να πω.. Επρεπε κι η Microsoft να εχει πιο φτηνες τις αναβαθμισεις της παντως.
Λογικό μιας και είναι τα πιο πλήρη και ουσιαστικά windows που έχουν βγεί ποτέ,με τα 7 να τα ακολουθούν,μιας πολύς κόσμος έχει ακόμα παλιό hardware ή δυσκολεύονται να εκπαιδευτούν σε νέα περιβάλλοντα!
Τα καλυτερα windows που εχουν βγει ποτε...τα χρησιμοποιω καμια 10χρονια και προβλεπω για αλλα τοσα :P
εγω θελω να αντεξουν
Ειναι και θεμα hardware... Σε ενα παλιο φορητο οπως ο δικος μου(p4 3,2 , 1.5ddr ram 4200rpm hdd) τι αλλο λογισμικο να βαλω?μτι να κανω να τον πεταξω? αφου τα βασικα τα κανει
Συμφωνω πως ειναι ενα πολυ πιο light λειτουργικο που ευνοει εταιρειες πχ που τρεχουν συγκεκριμενες εφαρμογες και δεν υπαρχει νοημα αναβαθμισης. Παντως ακομη και το ιντερνετ browsing ειναι πια πολυ πιο απαιτητικο, οποτε μηχανηματα που δε σηκωνουν τα 7αρια εχουν θεμα με τοσο flash που εχουμε γεμισει.
Α και τα windows δε βγαινουν καθε 2 χρονια. Τα 7αρια που στην ουσια ειναι τα Vista χωρις bugs αλλα και τα 8αρια βγηκαν σε βαθος 10 χρονων. Δε μιλαμε δα και για προπερσινο λογισμικο οταν αναφερομαστε στα xp....
Tα καλύτερα Windows ever είναι τα 8αρια και θα φανει από το 2013! ;)
Τα XP είναι die hard όπως και να το κάνουμε. Το θέμα είναι επιτέλους να προχωρήσουμε ώστε να βγουν και καλύτερες εφφαρμογές και να μην στηριζόμαστε σε λογικές 10ετίας.
Η ΜΣ πρέπει να σπρώξει τον κόσμο στην αναβάθμιση, επιβάλλεται.
Στη δουλεια μου ειχαμε windows 2000 και 4 μηχανηματακια βγηκαν οφ απο ιο και καναμε φορματ. ολοι καποια στιγμη αλλαζουμε με το καλο ή με το κακό
@ckastam Τα vista ειναι πιο βαρια απο 7αρια και 8αρια... Στο λεω γιατι τα εχω χρησιμοποιησει ολα.
vista εχω και ειναι μια χαρα σκυλια,καλυτερα απο τα 7,το ιδιο ειναι αλλα εχει μερικες λειτουργειες τα vista που με πορωνουν.