Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
14 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
-
- 26/08/13
Η Microsoft δημοσίευσε ένα video με τον Graeme “AceyBongos” Boyd και τον senior product designer του περιφερειακού Quintin Morris.



πρεπει να το πιασουμε στα χερια μας για να εχουμε αποψη, του ΧΒΟΧ360 παντως με κουραζε αν επαιζα πολυ ωρα λογω του μεγεθους του.
@tanno λαθος βιντεο ειδες παλικαρε.
@tanno to parakanes ise poli sonny funboy
Ωραίο μου φαίνεται εμένα,παντα μου άρεσε του 360 το χειριστήριο.
@tanno ??????
Η γραφικότητα μερικών δεν έχει όρια, το διάολο βάρδιες βαράνε...
Στα σοβαρά τώρα, το χειριστήριο του 360 ήταν απείρως βολικότερο και με καλύτερη αίσθηση από αυτό του PS3 και από τα video που έχουμε δει για τις αλλαγές, ανεβαίνει ακόμα ένα επίπεδο. Διατηρεί όλα τα δυνατά σημεία του όπως το σχήμα που έχει φοβερή αίσθηση στο χέρι και βελτιώνει πράγματα που μετράνε όπως οι 100% ψηφιακές σκανδάλες (έχει πολύ δίκιο σε αυτό που αναφέρει για "χάιδεμα" του γκαζιού σε racing παιχνίδια) ή η προσθήκη grip surfaces. Δύσκολο το τοπίο για 3rd-party controllers...
οτι ναναι σχολια,κλασσικα πραματα
Δεν ξέρω γιατί, αλλά το νέο controller μου θυμίζει λίγο το controller του Ouya. Αλλά μάλλον μόνο εγώ το βλέπω.
Αν δεν το πιάσω στα χέρια μου δεν μπορώ να πω αλλά θα συμφωνήσω με τον fmoculfsojuz. Το χειριστήριο του 360 είναι κορυφαίο. Ελπίζω αυτό να είναι καλύτερο.
το χειρηστηριο του 360 ειναι πολυ αβολο ειδικα σε παιχνιδια fightning μαλιστα η μεγαλη του μπαταρια το κανει ακομη πιο αβολο περνοντας και τον φορτιστη για το χβοχ ονε η τιμη παει συνολο στα 75$ γιατι ειναι ΜS και παντα κατι επιπλεον πρεπει να πληρωσεις. Ειδωμεν!!
Ναι δυστηχως το χειριστηριο κανει 75 μαζι με τη μπαταρια . Τραγικο κατα την αποψη μου .
Η μπαταρια παντως δεν θα ενοχλει αυτη τη φορα .
To καλυτερο χειριστηριο... εγινε ακομα πιο καλο!
Ευτυχως η Σονυ στο νεο χειριστηριο της, εχει αντιγραψει 2-3 στοιχεια απο αυτο.
ποια η δοαφορα του 360 απο το καινουριο?ειναι στα γραφικα η μονο εξωτερικα
Του 360 το χειριστήριο είναι ότι καλύτερο έχω χρησιμοποιήσει για gaming ( μετά το keyboard + mouse φυσικά ) και το γεγονός ότι ήταν λίγο πιο μεγάλο απο του PS με βόλευε καθώς πάντα τα dual shock ένιωθα οτι τα έχανα στα χέρια μου. Μπορεί το 360 να έχει μπεί στην ντουλάπα τα χειριστήρια όμως μείναν έξω!
Ελπίζω να μην κάνουν καμιά πρεφιά και να μην μπαίνει σε PC.