Για να αποφευχθεί ένα ενδεχόμενο μόνιμο ban της κονσόλας, η Sony συμβουλεύει τους χρήστες να σβήσουν κατευθείαν όλο πειρατικό υλικό που μπορεί να έχουν αποθηκευμένο στην κονσόλα. Το νέο παράνομο software επιτρέπει στους χρήστες να προσπερνούν τις ασφαλιστικές δικλείδες που έχουν εγκατασταθεί στις κονσόλες μέσω των επίσημων firmware updates, τα οποία απαιτούνται για να έχουν οι χρήστες πρόσβαση στο PlayStation Network.
Για να αποφευχθεί ένα ενδεχόμενο μόνιμο ban της κονσόλας, η Sony συμβουλεύει τους χρήστες να σβήσουν κατευθείαν όλο πειρατικό υλικό που μπορεί να έχουν αποθηκευμένο στην κονσόλα. Το νέο παράνομο software επιτρέπει στους χρήστες να προσπερνούν τις ασφαλιστικές δικλείδες που έχουν εγκατασταθεί στις κονσόλες μέσω των επίσημων firmware updates, τα οποία απαιτούνται για να έχουν οι χρήστες πρόσβαση στο PlayStation Network.
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
7 ΣΧΟΛΙΑ



Ωχ βλεπω παλι να κανει τα "μαγικα" της η $ΟΝΥ και gamers Που δεν εχουμε τιποτα ΑΠΟΛΥΤΩΣ απο πειρατικα να λαμβανουμε emails οτι εντοιπιστηκε παρανομο λογισμικο στις κονσολες μας.....και να εχεις αντε πες ΜΠΡΑΒΟ τους με εντοπισανε, το θεμα ειναι τι γινεται ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!
@spinemm Πότε έγινε αυτό; Δεν θυμάμαι να έχει γίνει κάτι τέτοιο.
Οταν ειχε πρωτοκυκλοφορησει το φλασαρισμα στο 3.55 και η $ΟΝΥ εστειλε σε gamers προειδοποιητικα email οτι εντοπιστηκε παρανομο λογισμικο στις κονσολες μας και οτι θα πρεπει να το σβησουμε και και και....και φαντασου οτι ελαβα τετοιο email ενω ημουν και PLUS MEMBER!!!!!!!!! αργοτερα βεβααια, καπου γραφτηκε οτι η $ΟΝΥ εστειλε τα Mail Μεσω ενος λογισμικου τυχαιων δεδομενων ή κατι τετοιο γιατι δεν το πολυκαταλαβα. Προσωπικα επικοινωνησα με την εδω $ΟΝΥ η οποια το μονο που μου ειχε πει μια κοπελια ειναι οτι δεν γνωριζει το θεμα και οτι αφου μαθει θα με ενημερωσουν ειτε μεσω κινητου ειτε μεσω δνσης email......ααααααακομα περιμενω!!!!!
Ααα και φαντασου οτι ENΩ εχω 4 accounts στην ιδια κονσολα το μονο που ελαβε το email ηταν αυτο του PLUS MEMBER!!!!!!!
Φήμες λένε ότι ρίξανε και ban σε plus members για παραδειγματισμό.
Δεν σας φοβάμαι ρε!
ναι βγήκε custom firmware 4.30 και άντε να το εντοπισει η Sony...Το θέμα είναι πως καποιοι παίζουν online games πριν αυτα ακόμα κυκλοφορήσουν....ε πανε γυρεύοντας