O director of product management της Microsoft Albert Penello προειδοποιεί ότι το Xbox One μπορεί να λειτουργήσει μόνο εάν είναι τοποθετημένο οριζόντια. Αυτό φαίνεται πως οφείλεται στο disc-slot της κονσόλας και δεν έχει να κάνει με τον μηχανισμός εσωτερικής ψύξης. «Η κάθετη τοποθέτηση δεν υποστηρίζεται. Μπορείτε όμως να πάρετε οι ίδιοι το ρίσκο και να το τοποθετήσετε κάθετα. Δεν είναι κάτι που έχει να κάνει με την ψύξη αλλά με το πώς είναι σχεδιασμένο το drive», σημείωσε χαρακτηριστικά.

«Επειδή είναι ένα slot loading drive, δεν το σχεδιάσαμε για να καλύψουμε και τις δύο περιπτώσεις τοποθέτησης. Πάντως είναι ενδιαφέρον το ότι το 80% των κατόχων Xbox 360, το έχει τοποθετημένο οριζόντια», συμπλήρωσε.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Εγώ πάντως όσο καιρό χρησιμοποιούσα το 360 μου πιο ενεργά το είχα κάθετα. Τώρα είναι οριζόντιο μέσα στην ντουλάπα :P
Oριζόντια μπαίνουν και οι κάσες....xaxaa
Και εγω κάθετα το έχω γιατι πιάνει λιγότερο χώρο το 360!
Ευτυχως θα παψουμε να εχουμε και "ατυχηματα" απο πτωσεις!!
Μέχρι και σε αυτό σε περιορίζουν. xD
Δεν με πειράζει και τόσο,πάντα οριζόντια τοποθετούσα τις κονσόλες μου.
Μικρό το κακό..... Εγώ μόνο οριζόντια το είχα.....
και στον αερα να στεκοταν ps4 δεν ειναι πειτε του χαχαχαχα
Είναι επίτηδες για να πιάνει περισσότερο χώρο.
Οριζοντια ηταν παντα οι κονσολες , τωρα αυτα της προηγουμενης γενιας τα κολπα δεν τα καταλαβα ποτε !