
Αναλυτικά τα αποτελέσματα:
Κέρκυρα-Πανιώνιος 2-1 (Γκέσιος 38',82'/Κολοβός 7')
ΠΑΣ Γιάννινα-Πανθρακικός 0-0
ΑΕΚ-ΠΑΟΚ 0-0
Λεβαδειακός-Ατρόμητος 0-0
Skoda Ξάνθη-Ολυμπιακός 0-2 (Μασάντο 29', Τζεμπούρ 68')
Βέροια-Αστέρας Τρίπολης 1-2 (Όρεστες 75'/Ράγιος 43', Λέντσε 90+2')
Άρης-Παναθηναϊκός 1-0 (Κοέλιο 89')
ΟΦΗ-Πλατανιάς 1-3 (Σαρ 49'/Μονιάκης 2' αυτ., Γιάννου 22', Μαραγκουδάκης 83')
Η βαθμολογία:
1. Ολυμπιακός 57
2. Αστέρας Τρίπολης 41
3. ΠΑΟΚ 40
4. Ατρόμητος 37
5. ΠΑΣ Γιάννινα 31
6. Λεβαδειακός 29
7. Skoda Ξάνθη 28
8. Πανθρακικός 26
9. ΟΦΗ 26
-. Παναθηναϊκός 26
11. ΑΕΚ 26
12. Πανιώνιος 25
13. Πλατανιάς 24
14. Άρης 22
15. Βέροια 20
16. Κέρκυρα 17
Στην Πρέμιερ Λιγκ δεν υπήρχε έντονη δραστηριότητα με τη Λίβερπουλ να επικρατεί της Σουόνσι με 5-0 στο μοναδικό ματς του Σαββατοκύριακου.



Άμα η ΑΕΚ που στην αρχή της χρονιάς ήταν τελευταία, έχει φτιάξει σε 2 μήνες καλύτερη ομάδα από εσένα και σε έχει φτάσει στη βαθμολογία και παίζει και μπάλα τότε κλάφτα..
Tanno, είναι η τελευταία φορά που σου διαγράφω σχόλιο απλά. Είναι το τρίτο μέσα στην εβδομάδα. Σε παρακαλώ πολύ συνετίσου!
Έκτο σερί παιχνίδι αήττητη η ΑΕΚ, φύγαμε για play-offs!
Παιδάκια, ήρεμα. Μη λέμε πάλι τα ίδια. Θάνο, σε γνωρίζω χρόνια. Σε παρακαλώ, μην προκαλείς με τα posts σου!
@SirLvr, άμα παίζεις με 9 ΑΠΛΗΡΩΤΟΥΣ ξένους, έχεις προπονητή Β'-Γ' Εθνικής, κόσμο φουλ ξενερωμένο (εσάς κάπως έχει συσπειρωθεί μετά τα τελευταία αποτελέσματα) και πρόεδρο που δεν έχει ιδέα από μπάλα, τότε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ κλάφ' τα. Αντοχή να ψυχραιμία να 'χουμε γιατί κάθε βδομάδα πάμε από το κακό στο χειρότερο. Και δυστυχώς δε βλέπω να σταματάει πουθενά αυτή η κατρακύλα...
Το ότι είναι απλήρωτοι δεν μου λέει κάτι.. Τα παιδιά της ΑΕΚ πήγαιναν στην προπόνηση έχοντας φάει κάτι 25λεπτα κρουασάν από το Carrefour και το MarketIn.. Αλλά τα βλέπεις στο γήπεδο τρέχουν. Στη αρχή της χρονιάς ο ΠΑΟ είχε ρόστερ για play offs αλλά φαγώθηκε ο Αλαφούζος να διώξει το Βαρδινογιαννισμό.. Αυτό χρειαζόταν ο ΠΑΟ για να χτυπήσει πρωτάθλημα.. Να φύγει ο Βύντρα...
Γι' αυτό αναφέρθηκα στους ξένους. Η ΑΕΚ αυτή τη στιγμή έχει πιτσιρίκια που δείχνουν να «πονάνε» τη φανέλα. Σε εμάς, πέραν των Καρνέζη-Μαυρία, αμφιβάλλω αν κάποιος άλλος παίζει για τη φανέλα...
Ελα ρε Πλατανια... μπορεις. :)
Αγωνιστικά το χειρότερο πρωτάθλημα των τελευταίων 30 ετών, για να μην πω όλων των εποχών γιατί δεν θυμάμαι νωρίτερα. Απορώ τι ασχολούμαστε και χαλάμε και τη ζαχαρένια μας.
Ποιος είπαμε οτι ασχολείται?? :D :D
Κρίμα διότι ακόμη κι ¨εμείς¨ θέλουμε αντιπάλους. Μόνοι μας πρωτάθλημα ΔΕΝ κάνουμε.
Λεγανε για την Α.Ε.Κ αλλα και ο παναθηναικος δεν τα παει καλυτερα
το αισχος η ντροπη του ποδοσφαιρου στο απογειο της εγινε κατι χειροτερο απο εκτρωμα εδω και δεκαετιες και καποιοι συνεχιζουν να πιστευουν οτι υπαρχει πρωταθλημα ενισχυοντας τα πιο διεφθαρμενα κεφαλαια .