Ενώ όλη την ημέρα η CD Projekt φερόταν έτοιμη να αποκαλύψει αύριο την εμφάνιση του πρώτου Witcher στα PS3 και Xbox 360, η εταιρία επιβεβαίωσε πριν λίγη ώρα στην ιστοσελίδα Eurogamer πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Συγκεκριμένα, η γνωστή και ταλαντούχα ομάδα ανάπτυξης σημειώνει πως πρόκειται για ένα νέο AAA νέο RPG που θα αποκαλυφθεί το απόγευμα της Τετάρτης στις 19.00 ώρα Ελλάδος.

Η CD Projekt δήλωσε ακόμη πως δεν θα μεταφέρει το πρώτο Witcher στα υπάρχοντα συστήματα, αλλά ετοιμάζει εκπλήξεις γύρω από το franchise για τα τέλη του 2012 και το 2013. Η αποκάλυψη του νέου project θα γίνει ταυτόχρονα και μέσα από το group του τίτλου στο Facebook.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Είμαι ενθουσιασμένος! Παλιά ήταν η Bioware η αγαπημένη μου για τα RPGs, αλλά έτσι όπως πάει το πράμα, τείνει να γίνει αυτή η ομάδα μια από τις λατρεμένες μου!
+1
Aκριβως το ιδιο με σενα Shepard! Ανθπομονω να δω τι θα ειναι!(κ ελπιζω να μην ακολουθησει ποτε τα τελευταια βηματα της bioware..)
Από το teaser της εταιρίας, μάλλον μιλάμε για cyberpunk RPG.
Είναι 20:00 ώρα Ελλάδος και όχι 19:00... Αναμένω την παρουσιάση με αγωνία. H CD Projekt δε με έχει απογοητεύσει ποτέ :-)
Oποιος θελει να το δει κ live : http://www.gog.com/en/news/see_our_summer_2012_conference_live