Συμπλήρωσε δε πως «δεν έχουμε ξεχάσει και το Conduit, να περιμένετε νεότερα για τον τίτλο μέχρι το τέλος της χρονιάς».
Συμπλήρωσε δε πως «δεν έχουμε ξεχάσει και το Conduit, να περιμένετε νεότερα για τον τίτλο μέχρι το τέλος της χρονιάς».
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
4 ΣΧΟΛΙΑ



FOOK YEAH! Μακάρι να το βγάλουν στο WiiU, να κλείσουν και μερικά άσχετα στοματάκια...!
ενα conduit που ακομα περιμενουμε στο 3ds απο την ημερα κυκλοφοριας του,τελικα θα το δουμε ποτέ?
αλλα κ στο wii u πολύ καλά θα ηταν.χρειάζεται αποκλειστικότητες αρκει να κανουν καλη δουλεια σε ολους τους τομεις.
Στο 3DS δεν ξέρω αν θέλω να δω...Τουλάχιστον όχι μόνο στο 3DS. Στο WiiU θα πετάει το παιχνίδι! Οι τύποι το έχουν...Έχουν κάνει λάθη, αλλά έχουν προσφέρει πολλά. Εγώ, πάντως, αν βγει, το αγόρασα αμέσως!
Α! Θε πωρωνόμουν άγρια αν έβγαινε το The Grinder στο WiiU!