Το Spy vs Spy της First Star Software, το οποίο αρχικά είχε κυκλοφορήσει στο Commodore 64 το 1984, επιστρέφει στο σήμερα της εποχής του gaming. Πρόκειται για ένα παιχνίδι κατασκοπίας δύο παικτών με απώτερο σκοπό την κλοπή στοιχείων αλλά και το σαμποτάζ που πρέπει να προκαλέσει ο ένας στον άλλο. Η Warner Bros έστειλε μία εικόνα στο Joystiq, παρουσιάζοντας την επιστροφή του παιχνιδιού ως ένα μυστήριο. Από ότι φαίνεται το παιχνίδι αποτελεί remake του αρχικού, καθώς το περιβάλλον της εικόνας φαίνεται να είναι αυτό του πρωτότυπου με καλύτερα γραφικά, ενώ οι πληροφορίες copyright προδίδουν πως ο νέος τίτλος έχει το ίδιο περιεχόμενο με το αρχικό.

Η κυκλοφορία του έχει οριστεί για συσκευές με λειτουργικό iOS και αναμένουμε σύντομα περισσότερα στοιχεία.
Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!
ΟΥ-Α-ΟΥ....Ειχα παιξει το πρωτο στον Commodore64!!!!αλλα κριμα...μονο σε i-os? βεβαια απο την αλλη με εναν οποιοδηποτε emul για C=64 se οποιαδηποτε συσκευη εισαι ΟΚ...kai παιζεις και το Original!!
Ευκαιρία και για τους νέους. :)